joi, 15 noiembrie 2018

Ready? Start? Go!



Stiti ce-mi place cel mai mult la Black Friday?
Ca este inainte de decembrie. Adica fix inainte de perioada aceea din an in care am de cumparat nenumarate cadouri. De fapt, la mine, cam de la mijlocul lui noiembrie incep sa curga aniversarile. Zile de nastere, zile de nume, toate una dupa alta. 

Stiti ce nu-mi place deloc de Sarbatori? Magazinele. De fapt pot spune chiar ca le urasc. Nebunia aceea de oameni grabiti ma face sa vreau sa le evit. Tot orasul o ia razna de Sarbatori, ati observat?!

Prefer sa fac toate cumparaturile pentru cadourile acestea de Black Friday. Pe cat posibil online! In acest fel profit si de oferte. Fie preturi mai mici, fie transport gratuit.

Va spun clar, sunt foarte atasata de niste branduri. Bag destui bani in haine, incaltari si accesorii. Branduri. Tocmai de aceea este important sa urmaresc preturile si, de preferat, sa le achizitionez cand sunt reduceri. Black Friday este perioada ideala. Pe site-ul celor de la Answear, gasesc branduri pe care le vanez: Desigual, Tommy Hilfiger, Mango,Calvin Klein.
Ca sa nu ratez momentul reducerilor (caci sunt destul de aiurita) strabat cativa pasi simpli. 


Pasul 1: Logistica

In primul rand mi-am facut cont pe site-ul lor. De fapt mi l-am facut de ceva vreme.
Ca sa fiu sigura ca nu pierd timp de Black Friday, imi completez toate datele contului. Inclusiv adresa de livrare, ca sa nu stau atunci sa pierd minute pretioase. Imi introduc si datele cardului, eu platind cu card. Castig timp cand voi da comanda.
(Va dau un hint: vedeti ca accepta si cateva carduri de credit. Adica poti plati in rate, fara dobanda. Ca fericita posesoare a unui dintre ele, eu il voi trece in cont pe acesta. Desi, recunosc, asa voi fi tentata sa-mi cam scape degetelele pe el)

Pasul 2: stabilirea produselor dorite

Ce fac, mai exact? Ma loghez in cont si adaug produsele dorite in WISHLIST. Am doua categorii mari de obiecte vestimentare/accesorii pe care le adaug in lista de dorinte.
Obiecte necesare, la care nu renunt orice ar fi. (pentru mine, pentru familie, pentru prieteni)
Mi-ar trebui niste ghete pentru fi-miu. La 7 ani nu-i vin niciodata ghetele/hainele de la o iarna la alta. Desi mic la varsta, poarta 36 la picior, asa ca voi cauta la ghete barbati. Si chiar vad ceva ce-mi place, asa ca le adaug in lista de dorinte din contul meu (v-am zis, l-am creat deja!!)
Mi-ar trebui o rochie pentru mine, pentru Revelion! Nici acum n-am uitat in ce vrie am fost anul trecut, inainte de Revelion, cand cautam si nu gaseam nimic care sa-mi convina! Am facut greseala sa las pe ultima suta de metri gasirea ei, n-aveti idee cati nervi am avut umbland prin magazine dupa ea. Nu mai vreau sa traiesc asta! Am vazut vreo 2-3 simpatice, le adaug si pe ele in lista de dorinte. De Black Friday voi alege una in functie de cat de mare este reducerea. Bine, recunosc, cred ca voi alege doua.
Ceasul pentru ziua lui, care vine in curand. Sa-i transmita si el mesajul ca timpul nostru e pretios si ca trece rapid.
Imi trebuie si niste colanti, pentru sala. Modelul ales de mine nu este disponibil, asa ca imi setez sa primesc alerta pe email cand apar pe stoc. E simplu, ai undeva un camp, treci mailul (de fapt, daca ai cont, el este luat automat din datele contului). 
Tot pentru sala am nevoie de un rucsac: cel vechi e facut praf din vara asta. Si daca tot am ajuns sa ma uit la produsele din categoria genti dama, am pus ochii pe o geanta rosie de la Calvin Klein. Tot nu-mi vine sa dau pe ea suma asta, dar am s-o adaug in whishlist si, cine stie, poate voi avea vreo reducere de Black Friday! Pana la urma in ianuarie este ziua mea de nastere, pot sa mi-o fac cadou de pe-acum!
Obiecte dorite tare-tare, dar nu neaparat necesare.
Nu sunt foarte multe, dar sunt! Geanta de mai sus este unul dintre ele. Cu ele procedez simplu: le adaug in WISHLIST si astept sa le vad pretul de Black Friday. Cine stie, poate am noroc sa imi iau bluza asta de la Desigual. Daca nu pe ea, poate macar bratarile, tot marca Desigual. V-am zis ca sunt fan, da? Si mi-am mai luat de la ei, tot cu reduceri consistente.



Asadar adaug, adaug, studiez, adaug, streg si ajung la ceva de genul acesta. O forma aproape finala.


ATENTIE!! 
Adaugarea produselor in Wishlist nu inseamna rezervarea lor! 
Continutul listei de dorinte este salvat automat.
Daca esti logat in cont cand salvezi produsele, ele dispar din wishlist doar daca le vei sterge tu. Daca nu esti logat, ele se sterg automat dupa o luna.


Pasul 3: Gataaaa

Dupa ce am facut acesti pasi sunt pregatita. Am produsele dorite in lista de dorinte, cardul (de preferat cu bani pe cont) salvat, adresa de livrare la fel. 
Stiu ca nu ma voi opri la ele, cand vor incepe reducerile ma voi uita si la alte produse si sigur ma mai adaug si altele. Ma cunosc, doar!!
Oriunde as fi voi avea cu mine telefonul. Asa ca, ultimul lucru pe care-l fac este sa descarc aplicatia pe mobil.



Sunt gata de Black Friday. 

Voi?
(Daca sunteti cumparatori compulsivi, va dau un hint: setati-va limita de utilizare pe card. Asta pentru ca Vinerea Neagra nu trebuie sa devina neagra si pentru finantele voastre! Ceea ce-mi doresc si mie!)



Articol scris pentru SuperBlog 2018. Proba 18: Dorinte fashion de Black Friday

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉