duminică, 14 octombrie 2018

Cel mai mult crezi cand.. vezi!

Bunicii Anei sunt niste oameni tare faini. Ceea ce o transforma pe Ana intr-o norocoasa. Unii ar spune ca este norocoasa si pentru ca e plecata la studii, in alta tara. Dar eu stiu ca, de cate ori o vad, imi spune ca abia asteapta sa se intoarca in Romania. Ca are planuri mari aici, ca vrea sa se dedice unor proiecte minunate in educatie. Este ingrijorata pentru ca nu stie exact cum se va descurca cu spatiul locativ. Pentru ca Ana nu are "casa ei".
Dar Ana nu stie. Ana nu stie ca, de cand bunicii ei au aflat ca ea vrea sa se intoarca, au strans bani, au mai vandut si un teren maricel de prin Breaza si sunt gata sa inceapa pregatirea unei surprize pentru Ana. Vor sa renoveze si reamenajeze o fosta magazie din curtea lor, sa o transforme intr-o casuta cocheta si micuta, exact asa cum isi doreste Ana. 
Bunicii Anei sunt niste batranei simpatici si destul de pusi la punct cu tehnologia moderna. Au un telefon smecher. Cadou de la Ana. 
Asa ca nu m-a mirat cand mi-au spus, weekendul trecut, ca ar vrea sa ii ajut sa foloseasca si ei internetul ca sa caute prin magazinele de constructii si amenajari.
- Ne-am gandit si am vrut sa-l chemam pe Doru, vecinul, ca sa ne ajute el cu masina, sa mergem prin magazine sa ne luam toate cele necesare. Dar, uite, lui Doru tocmai i s-a stricat masina si nu ne mai poate duce...
- Pai si cum v-ati gandit sa faceti?
- Ne gandeam sa ne uitam mai intai pe internet (toti ne-au sfatuit sa facem asa) ca sa vedem ce si pe unde gasim. Sa ne facem un plan, sa stim in ce magazine ne ducem. Sa ne facem si niste calcule, sa vedem cat ne vor costa materialele. Poate economisim la renovat ca sa ramana bani pentru o canapea de care-si dorea Anuta noastra. 
- Am o idee si mai buna. Haideti sa va arat.
Le-am deschis pagina de internet pe site-ul casei de comenzi Vindem-ieftin.

Le-am explicat care-i ideea.
-Mai stiti cum era pe vremuri, cand nu prea gaseam mare lucru prin alimentara? Mai stiti ce faceati atunci? Mama mea dadea comanda (pe vremea aceea telefonic) la o Casa de Comenzi. Exact asa se numea. Comanda tot felul de bunatati, astepta o zi-doua, apoi primeam bunatatile acasa. Nu tu cozi, nu te aglomeratie... Ei, bine, acum se poate face si la materiale de constructie exact la fel!
- Asadar Tu spui ca poti sa cumperi totul dintr-un singur loc??!! De la acoperistamplarie PVC ADF, pana la...pana la gresie, faianta si tapet??!!! Toate materialele de constructie necesare pentru ce vrem noi sa facem??(s-au luminat la fata)
-Exact. Si nici nu mai alergi prin magazine dupa cele mai bune preturi. Caci ei iti fac pretul in functie de comanda. Si la cate aveti voi de luaaat...pretul va fi imbatabil! Scapati si  de grija transportului. Va aduc materialele acasa. Haideti sa va arat ceva.
Am deschis pagina de recenzii videode pe site. 
-Ce ziceti de asta??
-Adica ei sunt oameni obisnuiti, ca noi, care au filmat livrarea?  Ce scrie aici..cum adica "filmeaza descarcarea comenzii livrate de noi si primesti 100 lei!" ???
- Exact. Cand vin ei cu materialele, voi filmati descarcarea lor si primti 100 lei.
Au schimbat cateva priviri intre ei. Era clar ca le suradea ideea. Totusi simteam o rezerva...
- Ce se intampla? Ce nu va convine?
Usor jenati mi-au marturisit ca ei nu stiu sa foloseasca telefonul pentru filmari. Le-am propus sa le arat. Sa filmeze atunci ceva ce i-ar placea Anei si sa-i trimita pe WhatsApp. Nici nu plecase bine filmuletul, ca Ana i-a sunat.
-Cat m-ati emotionat!! E asa de bine sa va vad vorbind si razand, ma faceti sa ma simt ca si cum as fi si eu cu voi acolo!!
La cateva zile distanta, comanda era data. 
Bunicii Anei nu aveau nimic de facut decat sa astepte livrarea. Asadar, ca sa fie cat mai bine pregatiti, au exersat facand cateva filmulete. Ana a primit de la ei un video in care bunica facea placinta cu mere, altul in care bunicul pregatea un leagan in nucul din spatele casei lor. 

***
Cu cei 100 lei si-au cumparat un incarcator portabil pentru telefon, caci au descoperit distractia filmatului si de atunci filmeaza mai mereu tot ce se intampla cu constructia/reamenajarea magaziei.
Sunt foarte incantati de cum merg lucrarile. Si sunt convinsi ca si Ana va fi foarte incantata cand va veni si va gasi casuta ei. 


Articol scris pentru SuperBlog 2018. Proba4: Puterea unui testimonial video! Vezi și crezi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉