joi, 11 octombrie 2018

Cine n-are bucatarie..sa-si cumpere. Cum de unde?! De la Somproduct.

Daca m-ar intreba cineva cum ar fi ideal sa arate bucataria mea, ei, bine..as spune ca ar fi minunat daca as gasi in ea ceva de genul acesta:



Bine, de fapt detaliul acela de pe deget, ar putea sa lipseasca. Mai ales daca n-as avea si eu unul identic. Caci, deh, in bucataria ta e de preferat sa gateasca barbatul tau, nu al alteia! 

(nu-i asaaaaa???!! :)..)


Si ar putea sa fie asa
Spatioasa, luminoasa, pe nuante de gri si bej. Alb restul. Iubesc iesirea catre un spatiu deschis, asa cum are aceasta bucatarie.


Stop, stop, stop. Sa ne oprim din visat. Sa uitam imaginea perfectului cu sortulet, in plina actiune in mijlocul bucatariei. Gata? Ati derulat filmul inapoi? Ati sters imaginea, da?

Sa revenim la oile..pardon, la oalele noastre!!

Realitatea este ca eu stau intr-un apartament de bloc, cu o bucatarie spatioasa, pe care mi-am amenajat-o fix cum am dorit, acum doi ani. Realitatea este ca, in bucataria mea minunata, gatesc doar eu. Ma asista copilul, uneori, dar el (inca!!?) nu gateste.

Realitatea este ca bucataria mea chiar seamana cu cea din imaginea de mai sus. Fix pe nuante de gri si bej. Pereti albi. Mobilier alb cu blat gri.
Culoarea e adusa de accesorii. De la pernutele scaunelor, prosoape, servete de masa, floarea de pe pervaz..toate sunt in culori calde.
Iar cea mai frumoasa culoare o aducem noi, cand umplem bucataria de rasete si de energie.
Si realitatea aceasta este chiar placuta.
Iar bucataria noastra este unul dintre locurile unde ne intalnim si mai stam si noi "la povesti".

Mi-am dorit foarte mult sa am o bucatarie in care sa folosesc cat mai optim spatiul avut la dispozitie, sa-i pastrez zona ferestrelor libera (v-am zis: iubesc lumina), sa o fac sa fie calda si primitoare.

Pentru ca, asa cum am spus, urma sa fie locul unde ne vom intalni seara, la cina, pentru a petrece ceva timp impreuna. Nu stiu cum e la altii, dar la noi in familie cina este momentul in care ne adunam unul langa altul si apucam si noi sa ne povestim diverse, de peste zi. Da, stiu, nu sariti cu gura..la masa nu se vorbeste, parca asa se spunea. Recunosc, noi vorbim. 
De asemenea, fiind in doi, stiam sigur ca el va vrea sa stea cu mine prin bucatarie cand voi gati, in weekenduri mai ales. Ca va vrea sa "isi bage nasul" in ceea ce fac eu, uneori va avea chef sa ma ajute- atat cat poate ajuta un pusti de aproape 7 ani.

Recunosc ca sunt fan al magazinelor de mobila si decoratiuni. Asa ca, pe cat de tare am detestat partea de renovare a acestui apartament, pe atat de mult am iubit-o pe cea de amenajare.

Cea mai mare parte dintre obiecte am ales sa le comand online. Am ales site-ul celor de la Somproduct, pentru ca ii stiam de niste ani buni. Erau cei de unde achizitionasera parintii mei saltelele lor si stiam ca au produse si servicii exceptionale. In plus, faptul ca puteam testa/vedea unele dintre produse si in magazine, m-a incantat. Caci sunt eu femeie, dar sunt si Capricorn, care vrea sa stie ce ia. Mai ales la obiectele mari.
De fapt obiectele mari de mobilier au fost cele care mi-au dat cele mai putine batai de cap. Stiam exact ce vreau, mi-erau clare culorile, mi-era clara compartimentarea. 
Cand a venit momentul acela "wow, ce dulapuri minunate am, acum sa vedem cu ce le umplem"...a fost ceva mai greu. Pentru ca sunt genul care se lasa usor incantat de obiecte, iar apoi, dupa ce cumpara, isi da seama ca nu prea foloseste ce a cumparat, dar .."nu-i asa ca sunt dragute toate canile/farfuriile/fetele de masa/ prosoapele/etc-etc acestea?"
Normal ca online e mai bine. Pui in cos, scoti din cos, pana finalizezi comanda te razgandesti de nu stiu cate ori. Dar si acesta este o parte din farmec, serios.
Ah, mai este un motiv pentru care imi place sa comand online. Vad cat ma va costa. Cand sunt fizic, in magazin, pun in cos diverse, dar nu fac calcule. Desigur, ajunsa la casa, sa platesc, ma ia lesinul.
Pe cand online..vad, stiu, in orice secunda care-i valoarea produselor din cos.
Asadar am organizat pe liste ce aveam sa cumpar.
Cel mai important criteriu a fost sa aleg vase in care sa pot gati cat mai sanatos. In primul rand pentru ca-mi place mancarea sanatoasa, in al doilea rand pentru ca vreau sa-i imprim si copilului obiceiuri alimentare sanatoase. 
Din moment ce sunt foarte atenta cu alimentele pe care le cumpar (a nu se intelege ca as cumpara doar de la raionul bio) evident ca este important si modul in care le prepar. 
Asadar primele pe care am pus ochii au fost vasele cu interior ceramic. Seria Eco Friendly, a fost preferata mea. De aici am ales oalele, tot de aici si tigaile.


Invelisul ceramic scurteaza timpul de pergatire al alimentelor, nu ai nevoie sa le tii o suta de ani pe foc -lucru care ar duce la scaderea proprietatilor nutritive.
Nu mai spun ca se spala super usor. Asa ca mai castig timp si acolo. Ba chiar pot lasa copilul, dornic sa le spele el, sa se desfasoare in voie..fara sa ma apuc sa le spal eu iar, in urma lui. Mare lucru, zau!
Capacul din sticla imi permite sa vad ce se intampla cu alimentele din interior. 


Evident ca, alegand vase ceramice, aveam nevoie de ustensile de bucatarie din silicon sau lemn. Nu-mi doream sa le distrug instant! Am gasit nenumarate variante, vesele, colorate, dar si foarte practice.


Pentru ca gatesc frecvent vita...si pentru ca nu vreau sa fierb si eu de nervi, cat fierbe ea..am ales si un set de vase sub presiune. Nici nu mi-as putea imagina viata mea fara ele.

Ei..cutitele au fost proba de foc. Toata viata mea am urat cutitele neascutite. Dupa ce-am avut copil..am inceput sa le urasc si pe cele ascutite. Cat era mic. Acum, avem o relatie buna eu si ele, el si ele..:) Asa ca am pus ochii pe toate cutitele de care aveam nevoie. Caci, da, eu sunt unul dintre oamenii care vrea sa detina cutite diferite pentru carne, paine, legume..Ati prins ideea. Mi-a fost usor sa le gasesc si sa le aleg de pe site-ul de care spuneam mai sus. Cand poti sa cauti dupa lungimea lamei, dupa dimensiunea cutitului, dupa colectie..totul devine muult mai usor, nu-i asa? Dat fiind faptul ca al meu copil este in faza in care vrea sa taie si el..de toate...am ales si cateva cutite ceramice. Copil happy, mama happy.

Cand am terminat cu obiectele absolut necesare, am inceput sa ma joc alegand ceea ce urma sa ne coloreze si condimenteze viata.

Cana mea de cafea. Care sa-mi aminteasca faptul ca uneori, fiecare este mai mult sau mai putin...

Pentru serile cu prietenii...ca sa nu ne trezim ca nu putem desface sticla de vin..

 Aaaa...da, am zis seri cu prietenii..Cred ca tocmai a sunat cineva la interfon. Ma scuzati, avem putina treaba acum...
Va astept in vizita reala...ca sa pot sa va spun:



Artciol scris pentru SuperBlog 2018. Proba 3: Transformă gătitul în pasiune în bucătăria ta de vis!
Sponsor: SomProduct.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉