miercuri, 28 martie 2018

Cand singura salvare consta in culoare!



Se spune ca vezi daca o femeie este frumoasa, dimineata, cand abia s-a trezit din somn. Iar eu sunt total de acord cu aceasta afirmatie. 
In general :)
Doar ca exista si ACEA dimineata...
Acea dimineata (poate de luni) venita după o noapte cu somn putin și prost. Poate ai stat si ai petrecut cu prietenii, poate ai avut chef sa vezi un serial si ti-ai pierdut notiunea timpului, poate ti-a facut febra copilul si l-ai pazit cat a fost noaptea de lunga..
Nici nu mai conteaza motivele care au creat efectul, cert este ca poate sa vina dimineata aceea cand…
…cand te trezesti ca iti vine sa plangi cu vorbe  in fata oglinzii din baie, oglinda din care te priveste o femeie cu fata cam ravasita..
…cand ai da orice sa ai la indemana o formula magica, un Farmec, un descantec... ceva care sa te ajute sa salvezi situatia…
…cand ai sentimentul (privindu-te) ca ai cu niste ani mai mult decat ai in realitate..

Si asta se poate intampla fix in dimineata unei zile in care ar trebui sa arati mai fresh ca oricand, sa fii mai convingatoare ca oricand, sa emani optimism, bunadispozitie… Caci, ce sa vezi!!, tocmai in ziua aceasta ai un intreviu super important la o firma unde iti cam doresti sa te angajezi.
Sau tocmai azi este ziua in care urmeaza sa te intalnesti cu un el, cu care iti doreai sa te vezi de ceva vreme.. Dupa ce ca iti este stomacul strans de emotie, acum ai si o fata care nu te ajuta foarte tare…ceea ce iti cam scade moralul sub nivelul apei.

(Si cate si cate motive ar putea sa mai fie….pentru a face o femeie sa doreasca sa isi scoata in evidenta o calitate deja detinuta, ori sa ascunda efectele uei nopti aiurea, ori ..pur si simplu sa se simta ea mai bine cu ea…Stim cu totii, femei si barbati deopotriva, ca intortocheate mai sunt cararile gandirii feminine..) 


Nu-i asa ca ar fi mai mult decat util (ar fi de-a dreptul salvator!!!) daca ai avea in casa un kit minune pentru machiaj??!! 
Recunoaste, hai, daca ai avea o gama de produse care acoperă toate necesitățile unui machiaj complet, nu-i asa ca ar fi ideal?!


Ei, bine, vestea buna este ca ai putea avea asa ceva! Farmec a lansat de curand pe piata gama Gerovital Beauty Gama, intitulata sugestiv si “Mai mult decat culoare”, ofera produse pentru un machiaj complet. Contine produse pentru ten, ochi, sprancene, buze si unghii. Cu alte cuvinte, tot ce iti trebuie. Calitatea lor este data nu doar de brand in sine (cine nu a auzit de Farmec? Cine nu a auzit de Gerovital?!) ci si de ceea ce au la baza produsele: ingrediente active de ultima generatie  acid hialuronic, pudra de diamant și Vitamina E. Acestea conferă pielii beneficii certificate: hidratare, protecție, rezistenţă îndelungată şi matifiere.

Sa presupunem ca dimineata aceea este a mea! Ce as alege eu sa folosesc din gama aceasta minunata?
In mod clar, intai de toate as alege un anticearcan care nu incarca, cu o textura lejera. Asta pentru ca eu sunt cadorisita de Mama Natura cu niste cearcane, care n-au legatura cu oboseala, ori cu varsta..le port cu mine de cand ma stiu..chiar daca nu-s foarte puternice, ele sunt acolo.
As mai aplica si un fond de ten.. Preferatul meu ar fi unul cu acoperire usoara spre medie..pentru ca imi place machiajul cat mai natural, cat mai putin observabil…La capitolul ten tot Mama Natura mi-a facut cadou un ten fara probleme. Slava Cerului!! :)


Ei..da, as vrea si un ruj care sa ma faca sa ma simt mai curajoasa…si as alege unul care hidrateaza si care are si-o culoare faina. As alege Criminal Lipstick, caci, Hell, yeah, sunt cateva nuante care m-au dat gata!
As mai avea nevoie de un rimel..caci detin niste gene candva superbe, dar pe care le-am ars si inca nu m-am obisnuit cu ideea ca nu, nu le mai am atat de luuungi…-asadar as alege un rimel Mascara Supreme Lash. Sa salveze el ce am distrus eu...

As fi gata.
Gata sa merg la marea intalnire..oricare ar fi ea...

Imagineaza-ti ca tu esti in acea dimineata cand..
Nu te-ar bucura sa ai kitul minune? 
Uite, ai putea alege fie un ruj cremos-disponibil in 18 nunate, fie rujul mat- in 7 nuante, fie rujul lichid disponibil in 5 nunate. Sau, daca nu doresti ruj, poti ramane doar la un balsam de buze, fiind sigura ca hidratarea este asigurata.
Ai la dispozitie pudra compacta si farduri de obraz, iluminator. Cum iti spuneam, nelipsitul anticearcan. Dar si farduri de pleoape, creion dermatograf, mascara.
Iar daca vrei un aspect cat mai ingrijit si mai elegant al mainilor tale, nu ezita sa folosesti unul dintre lacurile de unghii (20 de nunate.)
Ti-am spus, ai de unde alege. 

Asadar...care ar fi kitul tau minune?
Retine ca orice ti-ai dori, orice ai alege, produsele sunt disponbile doar in magazinele de brand Gerovital si Farmec si in magazinul online www.farmec.ro

@@@@
Articol scris pentru Spring SuperBlog
Proba 10: Gerovital Beauty- Mai mult decat culoare





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉