marți, 19 martie 2019

Prietena mea delicioasa. O poveste pentru papilele voastre gustative


Cei care ma cunosc stiu deja despre mine ca sunt o mancacioasa. (Da, stiu, nu se vede. Lucky me!
Asa ca azi o sa ma joc putin cu voi, facandu-va sa va lase gura apa, vorbind despre..pizza!

Nu mai stiu exact cand am mancat prima oara, cu siguranta prima mea pizza a fost una facuta in casa. Dar stiu ca prima oara a fost un moment din acela in care mi-a venit sa exclam "acesta este inceputul unei frumoase prietenii!". Si exact asa a fost.
Asadar pot spune cu toata sinceritatea ca eu si ea, pizza, avem o relatie veche si stabila. N-am intampinat niciodata probleme in relatia aceasta, nu am fost niciodata certate, nu ne-am despartit niciodata. 

Este...salvarea de la job

Stiti ziua aceea foarte aglomerata, cand ai o gramada de lucruri de facut, toate contra cronometru si esti lesinat de foame, dar nu ai timp nici sa te ridici sa mergi la...masa? Exact! Acea zi. Si atunci, nu-i asa ca e minunat sa rogi o colega sa dea comanda pizza. Da, stiu, e gresit sa mananci in timp ce lucrezi, dar este perfect sa iti oferi asa o bucurie de gust cand ai o zi asa de obositoare.

Este...dupa sala

Da, exact! Stati sa ne intelegm: eu nu merg la sala ca sa slabesc, caci stau bine cu greutatea. Asa ca, daca vreti sa slabiti, sa nu faceti ca mine. Dupa ce v-am dat sfatul acesta prietenesc, pot sa va marturisesc ca dupa sala eu una sunt rupta de foame si as manca un animal intreg. Daca ar fi viu, as fi in stare sa-l vanez, la ce foame ma rupe. (Sa ma iertati, dragi iubitori de animale, dragi vegetarieni) Exact, carne, multa carne! Cand este weekend si copilul este la tatal lui, in frigiderul meu fluiera vantul. Asa ca...evident, apelez la un serviciu de livrare pizza Bucuresti

Este... seara de povesti

V-am mai spus, sunt o mare consumatoare de carne. Poate doar vara o las mai usor, in rest o zi fara carne e ca si cum m-ar tine cineva la dieta. (Doamne fereste!!). Asa ca atunci cand imi vine o prietena draga la mine, prietena care este lacto vegetariana..ce pot sa ii dau? Normal!! Pizza. Cheesy.

Este...placerea mea vinovata, intamplata pe furis

Am fost pusa in situatia in care am fost nevoita sa mananc chestii pe furis. Cand? Cand era copilul mic si inca nu avea voie tot felul de mancaruri, dar de poftit poftea. Imi sarbatoream cate-o seara de somn linistit bebelusesc cu...exact!! Cu pizza. Bine, da, recunosc si cu ciocolata. Ok, fie si cu Cola! Micile mele placeri vinovate...
Bucuria aceea de-a savura o pizza, de-a intinde din mozarela aceea...



De acum doi ani, de cand a crescut copilul, am adaugat inca o ocazie de sarbataorit cu pizza. Este... 

...ziua lui de nastere.

Totul a inceput intr-un noiembrie, cu o luna inainte de ziua lui. Am inceput sa discutam despre cum si unde sa isi serbeze ziua de nastere. Ca orice mama a zilelor noastre mi-a venit sa ma iau cu mainile de cap cand am inceput sa aud in fiecare zi alta idee geniala " Vreau la un loc de joaca in Mall." "Mai bine la Escape Room" "Ce-ar fi sa-mi faci ziua la locul acela cu perete de escalada, cel unde-am fost la ziua lui X." "Stiu, un coleg isi va face ziua la patinoar, mi-o faci si mie acolo?"
Dupa cateva zile in care mi-au auzit urechile nenumarate variante si m-a luat cu lesin auzind ca vrea sa-si invite toata clasa am spus STOP JOC. Mi-am adus aminte ca eu sunt adultul responsabil cu producerea banilor in casa asta, asadar o sa gasim o solutie mai rezonabila din punct de vedere buget.
ACASA. 
To make a long storry short, am adunat o gasca de pusti in vastele noastre palate de doua camere. Le-am dat liber la nebunii. Din cand in cand noi, cei doi adulti prezenti in casa(de fapt ne exilasem in balcon unde fumam si beam un vin rosu sec), mai verificam ca sunt toti intregi. Se distrau maxim.
Pernele au devenit arme, mai apoi scuturi. 
Covorul din living - ring de lupta. 
Spatarul canapelei- loc de unde se pot face sarituri pe covor.
Paturile au devenit numai bune pentru facut corturi din ele.
Tricourile, tinute pe varfuri de creioane sau de linguri de lemn, au fost steaguri care marcau teritorii.
Casa intreaga era un teren de joaca, plin de chiote, strigate, rasete. O gramjoara de copii rumeni in obraji, transpirati, agitati. Vulcan activ, jur!
Stiti cum stingi vulcanul? Nu, nu punand dusul cu apa rece pe ei (desi, recunosc, uneori este tentant)


Spui trei cuvinte magice.
 A VENIT PIZZA.

Atat. 
Pret de cateva secunde harmalaia s-a mutat la baie, unde a fost mare imbranceala la chiuveta, caci toti au vrut sa se spele. Apoi s-a facut liniste. 
De la inaltimea unui adult, privind in jos, vedeam doar crestetele lor, miscandu-se in ritmul mestecatului. Si multe maini hulpave care se intindeau catre cutiile de pizza. 

Cand am decis sa facem acasa, n-am stat mult pe ganduri in ceea ce priveste meniul pustilor.
Pizza, limonada, freshuri si, desigur, tortul. 
Limonada si freshurile produse in casa, tortul de la o prietena.
Iar pentru comanda de pizza am ales #pizzerianeobișnuită, Dodo Pizza.
Cand vine vorba de o petrecere de copii, e important sa ai incredere in ce le dai sa manance. Ideea ca exista o pizzerie in bucataria careia imi pot baga nasul (fara sa fiu prezenta si, mai ales, fara sa fiu pusa la treaba) mi s-a parut geniala. Aceasta transparenta mi-a dat mare incredere in ei, in produsele lor. Cum e posibil sa vezi ce se intampla in bucataria lor? Au camere web. Dai comanda online si poti vedea cum se naste pizza ta. Nu-i cool??

Pe deasupra, pentru o gasca de copii, predominant baieti, cum e sa le oferi Combo Dodozaur 7. 
Stiti ce fani de dino-zauri, bronto-zauri, dodo-zauri si alti zauri sunt baietii, da?!

De la ziua lui, pizza a ramas la loc de cinste. Cu ea sarbatorim si ceea ce noi numim "seara de filme". O seara obisnuita, in care ne alegem un film de vazut, ne cocotam pe canapea, ne uitam pe promotiile Dodo si lansam comanda pizza Bucuresti. De cand a aflat ca daca se intarzie peste 45 de minute cu livrarea primesti o pizza gratis, al meu copil isi doreste ca livrarea de intarzie. Dar cel mai tare si mai tare isi doreste sa primeasca si el o "pizza zburatoare". Asta de cand a citit ca Dodo pizza din Rusia, in 2014, a facut livrare pizza cu drona. 

Voi cum, ce, cand si cu cine sarbatoriti cu pizza? Care-i preferata voastra? 


Articol scris pentru Spring SuperBlog 2019. Proba 6: Sarbatoreste cu pizza!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉