joi, 28 februarie 2019

Martisorim cu Spring SuperBlog?

Ma mananca tastatura sa ma inscriu in Spring SuperBlog 2019.

Mai stiti, joaca aia de-a blogging-ul creativ cu care v-am capiat prin toamna, cand am scris despre creme, haine, vacante, certificate energetice, arhitectura, gravura si Dumnezeu mai stie ce..
In toamna a fost editie aniversara, iar pentru mine a fost prima in care am dus lucrurile la bun sfarsit. Adica am scris pentru toate probele.

Nu, nu am respectat toate termenele pentru ca pe 25 noiembrie am avut o zi proasta rau de tot, plina de stres, de nervi, de frustrare..Ca, deh, asa e cand esti fraier si vrei sa faci o chestie misto din care iese o porcarie. Ma rog, ideea e ca in ziua aceea am uitat complet ca aveam un deadline. Si nu am pus in platforma articolul. Asa ca am fost penalizata, caci l-am pus cu o zi intarziere.

Asa se face ca am coborat rapid de pe locul 16 pe locul ?? (oricum unul nasol, nu mai stiu care)
Mi-am jurat ca merg la Gala (finalista fiind eu..), dar nu am mers.
Mi-am jurat ca scriu despre ce-a insemnat pentru mine competitia asta, dar nu ma scris.
Mi-am jurat ca scriu despre premiile castigate, dar nici asta nu am facut.
Cu alte cuvinte, in mod evident, la capitolul organizare ...tinut de promisuni/juraminte..sunt varza.

Asa ca... revenind... ma mananca degetele si tastatura sa ma inscriu.
Spring SuperBlog 2019 se va desfășura în perioada 1 martie - 18 aprilie.
Este floare la ureche fata de editia din toamna (mult mai lunga)

Numai ca..tocmai am intrat intr-un proiect nou, care-mi place si de care vreau sa ma tin...
Si nu stiu daca am timp destul..
Si e atat de primavara afara...si asa dor de duca am..(dar oare cand nu am eu dor de duca?!)
Ah, da, bine, ma inscriu!!


Asa ca...de maine imi prind acest martisor in piept 

...si il mai dau jos abia pe 18 aprilie.

Ca voi scrie sau nu la toate probele, asta nu stiu.
Stiu sigur ca voi scrie pe temele care-mi vor placea.
In rest, traind si facand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉