joi, 1 noiembrie 2018

SuperPuterea mea este o pereche de SuperJeansi

Mi se intampla adesea sa raman indecisa in fata dressingului, nestiind ce haine sa aleg. De cele mai multe ori, cand creierul nu poate sa aleaga, mana e mai desteapta si face ea alegerea inteleapta. Ea stie drumul catre raftul cu jeansi, ia o pereche si de aici totul devine simplu. Jeansi. Blugi. Cum vrei sa le spui. Cei care te scot din incurcaturi in atatea situatii, incat ar merita o oda. Multe, foarte multe perechi, de diverse culori sau diverse modele. Alb, gri, negru, rosu (yeap!), bej, kaki, variatii de albastru. Skinny, regular, boyfriend...
Da, chiar modelul boyfriend este ultima mea pasiune in materie de jeansi. Stiu ca multi considera ca nu sunt chiar ceea ce s-ar putea numi blugi de dama, pentru ca ei sunt asociati cu ceva lalau si complet lipsit de feminitate.
Ei, bine, si eu cand am vazut prima oara o pereche mi s-a parut moartea pasiunii. Adica, pe bune, de ce as purta asa ceva?!?!?! Ceva care sa atarne pe mine fara noima? 
Gandeam asa doar pentru ca nu gasisem (inca!) perechea potrivita. Norocul meu ca am o prietena care mi-a scos peri albi, explicandu-mi ca as fi fraiera sa nu incerc macar. Asa ca am insistat, am cautat si am ales! Am ales o pereche mai "cuminte", din colectia G-Star Raw, cu talia joasa, confectionata din denim abrazat. Eu am preferat o culoare care sa confere o versatilitate mare.

Dupa ce-am descoperit cate combinatii pot face cu ei, au ajuns piesa mea de baza, iar ceilalti jeansi au cam picat in dizgratie. Mi-au picat cu tronc, ceea ce as fi putut jura ca este imposibil!
Daca esti printre cele care considera ca boyfriend jeans poate fi purtat doar sport, am sa incerc sa-ti demontez aceasta idee.     

           7 stiluri, 7 momente, o singura superputere!

Un stil Casual-  o tinuta potrivita pentru o zi plina de drumuri, de activitati de facut, totul contra cronometru. Cam asa e la mine o zi "libera". Libera de la job, nu si-n rest! Cu trezit dimineata, grabita sa ma imbrac ca sa nu intarziem la scoala copilului. Cat el este la scoala, eu merg la cumparaturi. Apoi mai am si niste drumuri de facut, multe, pana cand vine ora la care merg sa-l iau de la after. Am nevoie sa ma imbrac rapid dimineata, sa am ceva comod de incaltat, un rucsac zvarlit lejer pe umar- suficient de incapator incat sa pot indesa in el si acte si o sticla de apa si o gustare (ma stiu, sigur o sa ma apuce o mare foame pe la jumatatea drumurilor). Pentru ca totul este contra cronometru, dar si pentru ca este accesoriul meu preferat, nu lipseste ceasul. Sport, desigur.  Asortez cu tricoul si pe dragul de David Bowie in casti...deja mi-am facut ziua mai buna si alergatura mai usor de suportat.


(poti inlocui tricoul cu un pulover lejer sau cu orice e mai potrivit anotimpului)

Din pacate la concert David Bowie nu mai pot merge, dar am de gand sa merg la alte concerte rock. 
Motiv pentru care imi iau geaca de piele, neagra, din cuier si botinele tot negre, cum altfel?
Stilul rokerita (sau rokerista, cum imi spune fi-miu) e chiar usor de realizat. 

(Poti alege din mai multe modele de incaltaminte de dama, in caz ca nu-ti surad botinele mele)

Aproape Clasic
Pare greu de crezut, dar pot realiza un stil clasic chiar si cu boyfriend jeans. Poate nu cu toti, dar daca mergi pe varianta aceasta cuminte, fara taieturi, largi, dar nu lalali- se poate si clasic.  
Ii asortez cu o camasa sau o bluza dintr-un material cat mai vaporos, adaug pantofi clasici, adaug si o geanta eleganta si-s gata de plecare. Am tinuta potrivita pentru o intalnire cu prietenele la un restaurant. Ba chiar ma aventurez sa merg si la birou asa!



Ready to party - Am aflat ca am o petrecere mai fancy. Nu stiu cum esti tu, dar pe mine ma mai apuca si cheful de a atrage privirile celor prezenti. Asa ca am de gand sa-mi combin jeansii boyfriend cu o pereche de pantofi stileto. 

Indoi partea de jos a blugilor, ca sa iasa mai bine in evidenta atat pantofii cat si, exact!, gleznele. Imi aleg o bluza neagra, pe care o accesorizez cu o bijuterie mare, argintie.  Daca n-as fi gasit bluza mea neagra preferata, as fi ales una argintie. Evident ca as fi renuntat la bijuterie, pentru ca aveam chef sa stralucesc, nu sa fiu confundata cu globul din discotecile anilor 80!!

Plimbare. Am nevoie de o tinuta lejera, in care sa ma simt bine, dar care sa ma faca sa ma simt si feminina. Mi-am propus sa merg mult pe jos, asa ca-mi iau incaltari comode. Cat mai colorate. Un tricou lejer turcoaz. O geanta shopper, in care sa incapa si niste masinute de-ale copilului si o carte pentru mine (pentru cand se va duce la locul de joaca, iar eu voi sta pe o banca) Imi iau si o geaca de blugi, dar va fi in alta nuanta fata de jeansi. Va fi mai inchisa la culoare si pana-n talie. Vreau sa combin doua materiale identice, dar nu culori identice, caci nu vreau uniforma.

O zi ploioasa. Cand tocmai a plouat si sunt balti cat cuprinde, bucuria copilului meu este sa topaie ca un ied prin baltoace. Nu pot sa-i stric bucuria, ba chiar am de gand sa particip si eu la ea. Insfac jeansii, imi adaug un tricou cu maneca lunga, iau din cuier geaca de ploaie si incalt cizmele de cauciuc.


Gata, sa inceapa joaca prin balti! 

Am un interviu cu un posibil viitor angajat. Si am chef sa merg la birou cu jeansii mei preferati. Le adaug o camasa, pantofi fara toc- ca sa rezist cat mai bine celor 8 ore. O curea colorata, o esarfa cu imprimeuri vii. Adaug un sacou, cat mai cambrat ca sa compenseze largimea jeansilor. Si ca sa nu se sperie cel pe care-l intervievez. Macar o sa par serioasa. :)

Dupa birou, ies la joaca cu copilul. N-am prea mult timp, asa ca las pe mine blugii si schimb restul. Imi iau un tricou-il aleg in dungi si conversii: este seara de curse cu trotineta. Seara noastra sportiva, in parc. Sa vedem cine castiga!

Daca e vineri, tot la birou, pot sa merg si mai lejer. Imi trag blugii pe mine, iau o iie, niste sandale cu talpa joasa. Imi pun cei ai hippie cercei gasiti prin cutiile cu bijuterii. Intru deja in starea de weekend!!! 

Preferata mea, tinuta tinutelor. Camasa lui pe mine. (nu incerca asta daca tu porti s si el xxl: va fi un dezastru!). Daca e doar cu o marime mai mare, crede-ma, merge perfect. Descheiata la cativa nasturi, usor alunecand de pe un umar. O bijuterie delicata la gat. Picioare goale. Accesorizeaza tinuta cu o sticla de vin si doua pahare si cu un dans. Va fi cea mai cool tinuta pentru seara voastra in doi
(daca e prea mare camasa lui poti s-o inlocuiesti cu una de-a ta, cat mai lejera. Imprumuta una, daca n-ai! Numai sa o imprumuti de la o femeie, da??!!)


Articol scris pentru SuperBlog 2018. proba 12: 7 stiluri pentru 7 zile, cu un singur element comun: o pereche de jeans







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉