duminică, 25 martie 2018

Eu si visele mele...

Nah ...ca noaptea trecuta un prieten imi prezenta niste rochii negre. El era designerul lor (in viata reala are cu totul si cu totul alt job), erau cateva super meseriase. Una, cel putin, imi luase ochii si imi venea ca turnata. Faza cea mai strange din vis este ca..prietenul imi prezenta propriile creatii folosindu-se pe el insusi ca model. Culmea e ca in rochia aia ii statea si lui foarte bine!
M-am trezit razand.
Inca ma gandesc daca sa-i spun sau nu ce dragut l-am visat...:))

Copilul e bine, hai ca am bifat si viroza de final de iarna..sau inceput de primavara, ca eu nu mai inteleg nimic din anotimpurile astea.
Maica-sa a scris fara chef zilele astea, iar asta cred ca o sa se cam reflecte in punctajele obtinute.
Iar proba asta la care tb sa depun pana maine seara...este piatra de hotar. Am capul blanc, n-am idei, n-am inspiratie, nu o gasesc deloc deloc ofertanta.. Hm...Daca mi-o iesi ceva (sa scriu) ..o sa ma pup singura si-mi dau si-un premiu...

In rest..niciodată nu am așteptat atât de plină de dor primăvara!! Aceasta ultima săptămână, atât de greu încercată, a fost gata gata să mă facă să cred că..bai,gata,nu mai pupam primăvara veci pururi😝
Gata. A trecut. Răsuflu ușurată..și..îndrăznesc să îmi fac planuri pentru 1Mai. 😊

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉