marți, 9 aprilie 2013

Suntem smecheri!

Caci ieri am omis cateva chestii importante, zau! :)
A inceput sa incerce sa spuna cuvinte dupa noi. Ce aude incearca sa spuna, daca este in mood de comunicare desigur :).

Ieri a facut o faza de m-a apucat rasul: are casuta aia cu acoperis in care bagi forme. Cel mai greu este sa o introduca pe aia verde, caci are forma cea mai neregulata dintre toate si o potriveste destul de greu. Despre ea vorbesc:
(credit foto- okazii.ro)

Statea el si tot introducea cercul la cerc, triunghiul la triunghi, patratul la patrat...ajunge si la aia verde...incearca la cerc- nu merge, roteste casa si incearca la patrat-nope, roteste iar si ajunge la decupatura potrivita..si da-i si incearca si da-i si chinuie-te si da-i si lupta..Nimic, nu vroia porcaria aia de forma sa intre prin spatiul potrivit nici batuta...asa ca...il observ -cu uimire- cum ridica rapid (intr-o fractiune de secunda)acoperisul, pune cu manuta lui forma in casa, pune rapid acoperisul la loc si ...continua sa bage celelalte forme, ca sa cum nimic nu se intamplase. A trisat!! A gasit calea sa fenteze nesuferita aia de gaura! Foarte tare, zau! (si daca voua nu vi se pare asa, n-am ce face, ca mie tot foarte tare si foarte desteptut mi se va parea copchiul acesta! Nah, c-am zis-o!)
Pe de alta parte sclipirea lui de smecherie nu l-a impiedicat ca, in aproximativ juma de ora de la faza asta, sa alerge in 4 labe dupa un ghemotoc de hartie prin casa...de arata ca un pisoi ce-alearga dupa ghem ...

Tot de curand, uitandu-se la BabyTV, auzindu-i pe aia zicand "BY-BY" a zis si el foarte vesel dupa ei un fel de bai-bai...

So...bai-bai si voua !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉