luni, 25 martie 2013

Dileme, dileme..

Cu mancatul v-am zis deja care mi-e dilema...si multumesc pentru sfaturile primite. Utile, serios!

Ei, acu' trec la altele... Stiu ca, teoretic, e bine sa apara regulile in viata tanarului... Stiu ca e de preferat sa stie si ca nu are voie oriunde si la orice chestie din casa (si cand spun asta ma gandesc la cele care sunt periculoase pentru el). Asa ca ne-am adaptat cat s-a putut: Andrei a mutat de-a zapacit revistele de muzica, unele suporturi de cd, cabluri, am mutat medicamente, am dus detergentii in baia mica unde nu are acces (cand va ajunge sa deschida singur usa -adica foarte curand- usa aia va sta incuiata), am ascuns gunoiul, am dus mop/matura/etc pe balcon sau in baia mica...etc-etc..
Dar, orice-am face, oricat am muta si rearanja, tot raman unele chestii (gen carti/cd-uri) pe care NU avem cum sa le mutam, nu mai avem unde sa le cocotam..(si, oricum, asta cu cocotatul nu va mai avea efect mult timp, caci a inceput si el sa se cocoate)... Asa ca...incercam sa-i explicam omului ca la alea nu are voie (desi eu, recunosc,  am fost mereu importiva nu-ului introdus in vocabular)... Numai ca, indata ce aude cuvantul "NU", face si mai cu sarg ceea ce ii interzici. Ceea ce..drept sa spun mi se pare chiar normal...unu-ca stiu ca asa faceam si eu, doi- ca am impresia ca toti fac asa la varsta asta (asa e??). Asa ca incerc (pe cat posibil) inlocuirea Nu-ului cu ...mutarea atentiei. Adica...daca se duce la carti, in loc sa bag un NU hotarat, il las sa ia una (asezata special pt el acolo), il las s-o rasfoiasca (in prima faza asta face, deci nu strica nimic), apoi il mut cu "hai, mama, arata-mi cartea ta cu animale/masini/etc-etc"... De cele mai multe ori merge. Uneori, insa, nu se da plecat de-acolo sub nicio forma... Sigur, veti spune ca nah, ce poate sa faca bietelor carti, pai le rupe (dupa ce le rasfoieste o vreme) sau le..mananca (acum cateva zile vreo ora -cu pauze, evident!- am tot incercat sa-i scot bucata de carton ramas infipta intre dinti, bucata provenita dintr-o coperta...). Ce face rau daca ajunge la cd-uri..pai, simplu, le baga intre dinti si strange pana se sparge plasticul...(asta daca e cd-ul scos din carcasa, caci cd-ul e si mai nashpa-taios si aiurea..)...mi-e ca se taie, ca il inghite, ca..alte din astea... 
So...am si eu curiozitati..voi ce faceti in situatii din astea? Ca daca-mi spuneti ca le-ati ridicat pe toate si nu mai ajunge tancul la ele, nu ma ajutati :)
Si, in general, voi cat de des spuneti NU copilului vostru (la un an si ceva..)

Buuun... alta dilema acum! Sosetele! Frate, de unde naiba gasim si noi sosete care sa nu-l stranga rau la elastic, sus?? Am ajuns sa le taiem elasticul cu foarfeca, dar si asa il strang pe picor... Caut ca turbata prin magazine de copii, dar toate parca-s facute pentru copii cu picioarele cat degetele mele..ca-s cu un elatsic strans-strans-strans..de-ti vine sa mori!! So..? Any idea? Any help? Please..... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉