luni, 25 martie 2013

Detest ziua de luni!

Daca-s nascuta in ianuarie se presupune ca ar trebui/ar fi normal/etc-etc sa-mi placa iarna..frigul..si toate cele de genul asta??
Ei, bine, ma stiti deja si stiti ca NU IMI PLAC! 
Si nu-mi plac nici zielele de luni!
Cu atat mai putin imi place o zi ca asta de azi: am o falca umflata si o durere de kk de masea. Imi vine sa-mi scot cu mana goala lucrarea care imi da batai de cap... Ceva se intampla sub ea, azi ma duc la dentist, dar toata noaptea m-am zvarcolit si m-am chinuit..asa ca..da, e o nashpa si greu de suportat zi de luni!! 
 As asculta ceva muzichie, dar siteurile de muzica nu merg de la job, asa ca..nici de aici nu-mi pot oferi vreo bucurie. Nu se poate sa ma culc si sa ma trezesc intr-o alta dimineata, cu soare si fara falci umflate??? 
Nu se poate..banuiam eu... 

Sa aveti o zi mai buna ca a mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉