sâmbătă, 9 februarie 2013

SLASH la Sala Palatului si-un copil cu o matusa acasa..

Recunosc, inceputurile mele in ceea ce priveste trupa Guns au fost marcate de o simpatie pentru Axl. Abia apoi, dupa vreo 2 anisori, am inceput sa ma uit mai cu atentie la Slash, sa-mi deschid urechea acordurilor de chitara pe care le scotea omul cu palaria lipita…si de-atunci am inceput sa-l consider pe Slash mult mai important decat Axl. Si, da!, cand spun Slash imaginea care-mi vine in cap este o claie de par negru cret, cu o palarie lipita de ea, cu niste ochelari de soare pe nas si cu o tigara in coltul gurii.  De la balcon, unde-am stat, n-am vazut daca a avut tigara (cred ca n-a avut-o!  ), dar am vazut camasa lui in carouri-fara maneci, bratele super bine facute (pentru care l-ar invidia pana si Arnold  )si la fel de bine tatuate precum si..evident!..palaria si claia de dedesubt!

Noi am mers dupa deschidere, iar Slash a inceput exact la ora anuntata. 20.30. Adica a facut fix invers decat face ex-colegul lui, Mr Axl, cel renumit pentru oribilele lui intarzieri. Asta mi-a placut tare-tare. Si tot tare-tare mi-a placut cum au aparut pe scena…adica cei din trupa in fata, iar el- la inceput- mai in lateral, fara sa eclipseze colegii de trupa.  Ceea ce mi se pare normal- dat fiind faptul ca omul e chitarist nu vocalist, dar si o dovada de mare bun simt, dat fiind faptul ca biletele s-au vandut in mod cert multumita numelui sau, nu trupei. (desi trupa este super beton, pe bune!!!).
De altfel cel care-a dialogat cu publicul a fost Myles Kennedy, el a multumit in nenumarate randuri celor din sala, el i-a prezentat pe ceilalti de pe scena…
Mi-a placut tot concertul, chiar daca pe alocuri am auzit prost (nu stiu daca a fost din cauza ca eram la balcon sau asa s-a auzit si jos..  ). Piesele, asa cum era si normal, au fost “de-ale lor”- ceea ce mi s-a parut absolut normal dat fiind faptul ca acest concert a facut parte din seria concertelor de promovare a albumului “Apocalyptic Love”. Dar au fost si piese Guns(“Nightrain“, “Civil War“, “Rocket Queen“, si piesa lipita de sufletul meu “Sweet Child O’Mine“.), ceea ce nu m-a deranjat deloc, mai ales ca Myles Kennedy are o voce super faina, as spune ca mai buna ca a lui Axl. Trupa, The Conspirators, nu m-a dezamagit deloc.
Slash a avut super solouri de chitara, a aparut si chitara double neck, a fost PERFECT!

Despre atmosfera din sala…hm..ce sa va zic.. La prima vedere mi-a placut. Adica faptul ca tot parterul Salii Palatului era in picioare cand au intrat oamenii pe scena si ca in picioare au ramas pe tot parcursul concertului…mi-a placut. De ce zic “la prima vedere”? Pentru ca, pe durata concertului, nu mi s-a parut ca era chiar publicul entuziast pe care l-am vazut la alte concerte rock. Am avut senzatia ca in sala erau mai degraba fani Guns, dat fiind faptul ca pareau ca invie la piesele Guns, in timp ce la restul pieselor aplauzele se opreau foarte repede. A fost un super solo al lui Slash care n-a scos aplauzele la care ma asteptam eu… Ma rog, feelingul meu a fost ca se putea un public mai bun. Poate ca asa s-a simtit de la balcon, poate ca jos, printre cei de acolo alta era atmosfera..nu stiu… Langa noi, cu exceptia unui grup de tinere entuziaste (imbracate cu tricouri Guns!!) care s-au batait nonstop…restul erau calmi, pe scaune, cel mult miscau cate-un picior pe ritm. Sala plina, majoritatea tineri sau foarte tineri: langa noi erau doi pusti, un baietel de vreo 4-5 ani, o fetita de vreo 8-9..care-a filmat TOT concertul cu telefonul mobil )
Sincer cred ca mi-ar fi placut mult mai mult daca era vara si daca eram afara… poate m-am invatat eu prost, adica m-am obisnuit ca la concerte rock sa merg in aer liber…deh!  

Haioasa a fost partea de final…adica bisul…chiar ma intrebam daca cei din sala vor fi in stare sa-i readuca inapoi.. Bine, drept e ca nici nu s-au lasat mult chemati (s-or fi prins ca daca asteapta prea mult fuge lumea din sala??).. Vine Slash, cel putin vorbitor, la microfon “Mai vreti o piesa?” “Daaaa”-urla sala... “OK” zice el  si…da-i cu Welcome To The Jungle. Apoi ne-au cantat si Paradise City.
Finalul special…tunurile de confetti au impuscat Sala Palatului. De fept, pe cei din sala. Asa de puternic incat au ajuns pana si la noi  Aratau foooarte misto hartiutele alea plutind/zburand prin luminile colorate.
Ah, ca tot am zis de lumini, foarte misto jocurile de lumini. Si fundalul din spatele trupei- doua diavolite rosii cu forme apetisante 
Sigur ca a venit si momentul de final…s-au adunat la un loc, s-au aplecat in fata publicului si apoi…si-au aruncat betele (tobarul) sau penele de chitara (Slash) printre spectatori… De altfel era sa se lase cu accident: doua fatuci dintr-o loja gata-gata sa cada din maieuturile lor, intinzandu-se dupa un bat..

Per total..o seara super reusita...  
Iar acasa ne astepta un tanar jumate' adormit care isi alergase (vreo doua ore) matusa prin toata casa  . Multumim si pe aceasta cale matusii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉