vineri, 26 iulie 2019

O despartire, cateva amintiri si o folie mata antireflex. (P)

Dragul meu prieten,

Iti scriu aceste randuri cu speranta ca vei apuca sa le citesti inainte de-a ma parasi definitiv.

Iti scriu pentru ca stiu ca am gresit foarte mult fata de tine. Te-am neglijat, nu ti-am acordat timpul necesar, nu ti-am acordat atentia necesara. Desi tu mi-ai fost mereu alaturi si in cele mai grele momente m-ai scos din impas, eu te-am considerat mereu al meu si nu am facut nimic pentru a te pastra.
Ba, mai mult, uneori ti-am spus vorbe urate si grele, desi tu nu aveai nicio vina. 

Nu stiu cum m-ai suportat atata timp. Doi ani! 

Se pare ca aceasta vacanta la mare, din care abia ne-am intors, a fost finalul relatiei noastre. 
Ai dreptate, am fost rautacioasa cu tine. 

Da, stiu, in noaptea aceea, cand a fost luna plina, m-am suparat degeaba pe tine! Ti-aduci aminte? Am plecat cu tine pe plaja. Eram sus, pe faleza din 2 Mai. Deasupra Micului Golf era Ea-Luna, perfect rotunda. Marea reflecta lumina si se crease un fel de drumul lunii pe apa. Un drum de lumina, perfect. Eu incercam sa surprind acel moment, imaginea aceea care imi taia respiratia. Si mi se tot reflectau felinarele acelea din Golf. Cat m-am enervat atunci! Daca as fi avut grija de tine si ti-as fi luat si tie o folie mata antireflex, una potrivita din multitudinea de folii Huawei , as fi facut una dintre cele mai reusite fotografii. Dar nu ti-am luat, n-am fost atenta la nevoile tale, asa ca seara noastra perfecta a devenit una in care te-am bodoganit si te-am aruncat in rucsac. Nedreapta am fost!


Pana dimineata mi-am dat seama ca gresisem si ti-am cerut scuze. Am plecat, tot impreuna, ca intotdeauna, pe plaja ca sa vedem rasaritul. Mi-ai oferit o fotografie cu care m-am mandrit foarte tare. Am pus-o atunci, pe loc, pe Facebook si zambeam cand vedeam cate likeuri lua. Mi-a inghetat zambetul cand, neatenta, te-am scapat in nisipul ud si ai fost gata gata sa fii inghitit de un val. Te-am salvat de val, dar nisipul ud te-a zgariat bine de tot. Ce rau mi-a parut! De ce nu iti luasem si tie o folie antireflex mata smart protection?

Folie antireflex mata smart protection

Era atat de simplu, la un click distanta, chiar pe Facebook as fi gasit la SmartProtection Shop. 


N-am facut asta! Asa ca seara venirii noastre acasa, cand am intrat la dus si te-am asezat pe etajera, a fost fatala relatiei noastre. Ai alunecat, ai cazut pe gresie si... 

Duritatea loviturii a fost prea mult pentru tine. 

Mi-am invatat lectia, dragul meu Huawei. Din pacate, pentru tine, pentru povestea noastra, este prea tarziu.
Dar mi-am invatat lectia. Chiar dupa ce voi incheia aceasta scrisoare, voi cauta pentru noul meu telefon o folie care sa reziste la socuri, cu protectie hidrofobica, cu un strat satinat mat antireflex.
Voi avea grija de el, iti promit. 
Pentru ca folia aceasta ofera nu doar protectie anti-glare ci si protectie la socuri mecanice, stiu de pe acum ca voi avea o relatie mai lunga cu...inlocuitorul tau.
Mai mult, pentru ca SmartProtection este primul producator de folii din Romania la care gasesc folii pentru orice device, voi avea grija si de tableta copilului. Ca sa aiba si ei o relatie frumoasa si de lunga durata!


(Campania SmartProtection- BlogAwards)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉