miercuri, 23 ianuarie 2019

Noaptea minții!

In caz ca nu imi erau suficiente durerile de cap date de o nesimtita de sinuzita care isi face de cap zilele astea...iata ca am primit (drept in moalele capului) un mesaj pe wap, care m-a umplut de draci.

De luni, pe grupul de parinti al clasei lui A, intrebam daca e liber si vineri. Ca, deh, se tot "auzea" (mor dupa exrpesia asta..) ca este posibil sa se faca punte. Primim raspuns: da, se fac ore. Nu, nu e liber.

Azi, 23.01, ora 17.50. Cand multi eram deja acasa sau pe drum spre casa, cand maine este zi libera (a se intelege ca nu iti mai poti cere concediu sau ca, si daca poti-eu as putea- oricum e tarziu sa iti mai faci vreun aranjament de plecat din oras)..vine ordinul semnat de Abramburica. Ca e liber si pe 25. Motivul nu e ca unii au chef sa isi faca "punte". Nuuuu...Doamne fereste, nicidecum! De fapt ei, ea, se gandesc la binele copiilor nostri!!! E liber pentru ca e epidemie de gripa. Cum care? Aia care era si azi..si ieri.. si care va fi si luni!! Caci, la naiba, epidemia asta nu se opreste in 4 zile, nu??!?

Bai, esti prost?!


Un ordin semnat care iti f..e creierii la maxim. Caci, nah, daca esti una ca mine, care respecta oamenii a priori, ca, deh, asa ai fost tu crescut/educat.. te trezesti intrebandu-te cum poate cineva sa isi bata joc si de cadrele didactice si de parinti.

Ete-ashea! Nah.

Bai, ministro!! Bai, femeie, ce-ai, neica, in capul ala?!? Aer? Blank?


...

Si uite-asa, iar ma trezesc aducandu-mi aminte de ce nu doream sa fac eu copil in tara p..i.
...
Da, vorbesc(scriu) urat.
Oh, nici nu aveti idee ce urat vorbesc (de fapt) cand ma calca cineva/ceva pe nervi. Iar acum m-am enervat atat de taaaare...
...
Ca sa fie clar ca pe mine ma enerveaza maxim nesimtirea in general si ca nu am motive subiective: A e la un after particular, care va fi functional/deschis si pe 25. Nu, nu "imi incurca" mie programul de job. Daca nu aveam niste intalniri fixate exact vineri eu sunt una dintre persoanele care puteau anunta cu un sms ca nu ma duc vineri. Deci eu ma descurc, oricum. Insa ideea in sine ma scoate din minti. Nu toti parintii sunt in ipostaza asta. Unii chiar nu au solutii. Ce facem, soro, ne facem nevoile in capul lor?!?
Raspuns: well, cam da!!

Un comentariu:

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉