vineri, 20 aprilie 2018

Vine, Vine...

1.Mai.2011


Anul asta am de gand sa batatoresc autostrada aia spre mare!!!
Sezonul se deschide in..in...in..FOOOARTE SCURT TIMP!
O saptamana. Atat mai e. Atat mai am.
Poa' sa fie ger sa crape pietrele (ceea ce nu e cazul, m-am uitat eu pe vreme), poa' sa fie cel mai de rahat trafic (sunt pregatita psihic sa indur orice) ... eu ma duc la intalnirea asta cu marea.
De fapt, ca sa fiu sincera, cam de vreo doua zile, de cand am avut revelatia ca mai e atat de putin,  mintile mele deja zburda libere pe-acolo. Ca si cum deja am plecat.
Ca sa nu mai spun ca visez (de cateva nopti) numai mare!! Atat de multa mare e in visele mele de zici ca am buba la cap. M-oi fi scrantit, nu-mi pasa!! Vreau mare. Vreau liniste. Vreau rasarituri cu cafea mare si neagra, vreau vin rosu seara cand ma holbez la cer (care ar fi frumos sa fie senin si instelat, da' si daca nu este senin..mi se R-U-P-E!)
Vreau, Vreau, Vreau, Vreau...

1.Mai.2011



p.s.
Ceele doua fotografii sunt de la ultimul meu 1Mai la mare. In 2 Mai. 1Mai de 2Mai. Nu, nu acolo merg. Nu, nici in Vama. :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉