marți, 3 aprilie 2018

Hai cu scoala, frate!!! :)

In alta ordine de idei...am copil la clasa zero..din septembrie.
Si ma simt fix ca-n poveste: un ochi imi rade, altu-mi plange.
Si ma gandesc la ce mi s-a tot spus "Esti full de energie si te simti inca tanara (hm...adica nu mai sunt tanara???!!!) pentru ca nu ai copil scolar. Cand o incepe scoala va fi altfel."

Va anunt ca am de gand sa fiu la fel de ...EU.
Indraznesc sa sper ca o sa imi si iasa.
Iertare!! :)))


p.s.
Despre cat imi mananca nervii faptul ca scoala de care apartinem este "in top scoli din Bucuresti" ...si despre ce inseamna (concret) asta..in episodul urmator.
Cand o fi el.
Care este!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉