joi, 22 martie 2018

Invat,.. Ma joc..Scriu...Printre tuse si muci si febra de copil din dotare.. (Update la Spring SuperBlog 2018)

Pe fuga, pt am un kinder caruia tocmai i-am dat un nurofen, caci febra..

366 puncte adunate.
4 probe jurizate.
7 articole scrise/7 probe la care am participat.
Ieri, la a 4-a proba, am obtinut 97 din 100. Premiile s-au castigat cu 99, deci nu a existat 100. Asadar...va imaginati ce happy sunt, mai ales ca articolul pentru proba acesta l-am scris cu gandul la Mama si la dragele mele femei-prietene. (va stiti voi..)

Va spun drept, cand m-am bagat in competitia asta, nu am prea stiut in ce ma bag!!
Pe traseu ma prind ca..am de scris doua articole pe saptamana, ca unele teme imi sunt complet straine, ca in unele zile nu am niciun chef sa scriu nimic-nimic-nimic, ca in competitie sunt blogeri care chiar se tin de blogging..nu ca mine, care scriam din doi in doi, intre job, copil, casa..job,copil,casa..

U know what?
E joaca mea preferata...de cand am intrat in ea..a devenit joaca mea preferata.
Mi-era dor de ceva care sa ma provoace. Mi-era dor de scris. Mi-era dor de mine..asa.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉