vineri, 27 mai 2016

Sa fie soare, sa fie carte, sa fie Gradina cu Filme...

Stiti cine e Alina Manole? Sper ca da, iar daca inca nu stiti dati o cautare pe google si va lamuriti. Sau intrati pe siteul ei, sau ascultati-i muzica sau..sau...

Pe Alina am bucuria s-o cunosc de vreo 6 ani? Cam asa.. Am auzit-o la Andrei (Partos) intr-o emisiune, m-am regasit (ca muuulte alte femei) in ce canta ea si-am vrut sa stiu mai multe, apoi am mers la un concert de-al ei, apoi am vorbit cu ea, apoi am aflat ca si Simona, pe care-o stiu de la Elena, o stie si ea pe Alina si uite, mah, ce mica-i lumea :))...apoi ne-am mai vazut la un concert de-al ei, la Nottara, cu putin inainte sa nasc eu...apoi ne-am mai vazut pe la concertele altora..Si apoi..ah, well, cred ca nu ne-am mai vazut demult...

Ei, bine, Alina a scris o carte. Alina, isi lanseaza cartea duminica aceasta. Cartea este pentru copii, "Aventurile Ratoiului Adalbert". Si eu imi propun sa ajung la lansarea ei. Nu numai pentru ca lanseaza o carte pentru copii (despre care stiu sigur-sigur ca va fi un succes, caci Alina si-a pastrat ceva din copilul care-a fost. Care este :P) ci si pentru ca Alina e un om tare fain si tare mi-as dori sa-i fiu alaturi in acel moment. Si pentru ca stiu sigur sigur ca e plina de emotii si mie-mi place tare tare sa stau in preajma oamenilor care traiesc emotiile asa de intens ca Alina :)
Sper sa ne iasa, adica sper sa reusim sa ajungem si mai sper ca, dupa ce ajungem, sa doreasca si Andreiul sa stam cat mai mult pe acolo..

Acolo adica la Gradina cu Filme din Bucuresti, pe 29 mai, la ora 12..
Cititi despre asta si pe pagina/blogul Alinei. De exemplu AICI


.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉