luni, 23 mai 2016

D-O-R

Daca ar fi sa fac o lista cu dorurile mele cele mai mari..ma gandeam eu ieri...oare ce lipseste cel mai mult din viata mea acum... Nu, nu iesirile cu prietenele, nu filmele nevazute, nu cartile necitite (drept sa spun la carti si filme am inceput sa recuperez...in ultima vreme tot citesc si tot vad filme..), nu mesele la restaurant, nu sesiunile prelungite de shopping...
Daca ar fi sa fac o lista cu cele mai acute doruri ale mele..ah, well..pai...


Mi-e dor de Barcelona. De Rambla, dar si de stradutele fara nume (pentru mine) pe care le-am bautut cu picorul.. De Girona, de curcubeul ala care aparuse in stropii unui aspersor..de plaja si de marea si de sangria AIA..

Mi-e dor de Santorini. De drumul cu masina pana acolo, inclusiv partea de ferry (desi mi-a fost vag rau, cand au fost valuri mai mari)...De plaja cu nisip negru, de plaja cu nisip rosu, de leandrii aia, de terasa cu peste si fructe de mare, de "buticurile" cu kitsch-uri de langa plaja.. De Rafaga, pe care i-am ascultat de nshpe ori pe drum (da, in Grecia aia ascultam Rafaga...ah,well, se mai intampla..)

Mi-e dor de Costa Rica. De oamenii AIA atat de..atat de WOW! De nenea ala, cu fata lui ca un pergament, care mi-a zambit cu gura lui ATAT DE STIRBA, DAR MAI ALES CU OCHII si mi-a spus cum sa aleg drumul corect dintr-o multitudine de drumuri incorecte...De strazile, care n-aveau nume (astea chiar nu aveau) si pe care mereu rataceam iesirile de prin micile lor localitati..De ficusul ala imens, cu gardulet si cu panou ca e protejat de stat, de pe plaja din ..??of, uite, nici nu mai stiu pe care plaja era...De costaricanele cu cururile lor imense si de costaricanii aia pitici :). De ocean, la flux si de plaja aia imensa, reflux..

Asadar...in caz ca n-ati ghicit..cel mai tare si mai tare MI-E DOR DE VACANTA. Si, desigur, de vacanta la apa. Mare, ocean, apa sa fie ..cu plaja.. Daca se poate nu plaja cu semintari si nici cu manele si nici cu prosopul vecinului in fundu' meu si nici cu plodul vecinului in creieru' meu... Hm...Vacanta vine acusica, dar, dat fiind locul unde vom merge...cred ca va trebui sa ma multumesc cu marea si cu plaja...La pachet cu tot restul pe care nu mi l-as dori.
Hai ca merge si asa. Daca ma bag in clopotul meu de sticla (si sunt experta in a face asta cand vreau eu!) ii voi putea ignora.. Sa vad doar marea si plaja..
Un pic mai mult de-o luna...Atat mai avem...

p.s.
Mai stiti cand visam eu la o rulota in care sa ma mut si sa plec in...in lume??:))
Ei, bine, inca mai visez:))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉