miercuri, 18 mai 2016

Iubitorul de apa...

Acum doi ani mergea prima oara la bazin. Un bazin pentru copii. Era tot luna mai, avea 2 ani si 5 luni. Era mic chiar si pentru grupa/bazinul unde mergea. Cel mai mic, dpdv varsta. Fizic era cat altii de 3-4 ani, sa ca "pacalea" usor..Diferentele se vedeau,desigur, la motricitate, la felul in care reactiona la "comenzi" sau la reguli, la disponibilitatea de a auzi/fi atent la ce i se explica.
(am povestit si am lasat si poze aici)

Am intrerupt atunci dupa o luna si un pic: plecase Carmen de la bazinul respectiv, iar cu cine a continuat n-a fost chiar persoana potrivita pentru Andrei/pentru noi.

Anul trecut, cand venea primavara si am auzit ca gradinita unde era urma sa inceapa si cursuri de inot, l-am intrebat a zis "dadadada" si ..cand sa incepem au inceput nenorocirile noastre cu boli si spitale si am primit "halt" de la medic.

Dar el n-a uitat..N-a uitat-o pe Carmen, in special, si n-a uitat ideea de bazin/apa/balaceala. Probabil ca a contribuit si faptul ca am ajuns in fiecare an la Vox si , in fiecare an, a intrat cu Andrei-tatal in piscina. Probabil a contribuit si marea din fiecare an. Este de neuitat faptul ca, la mare, Andrei vrea doar in apa. In apa mare, sa inoate, nu ca ar sti, dar el vrea sa inoate..

Asa ca..aseara ajungand in parcul Floreasca, parcand langa bazin..am incercat apa cu degetul si i-am propus sa vedem ce program au si daca au si cursuri pentru copii... A zis nu, a vrut in parc, am mers in parc..La plecare insa "Haide sa mergem la bazin ca sa intru si sa inot!":)))
Si am mers. Era antrenament de polo. I-am aratat, i-am zis ca si tati al lui a facut sportul acela, ca tot in bazinul ala venea cand era un pic mai mare ca el...
Am gasit o doamna tare draguta, cu care am vorbit, care ne-a dat toate informatiile: programul, tarifele, numele celor care fac cursuri pentru copii, nr de telefon unde s-o sun daca mai am intrebari....Ne-a lasat sa stam pe scaune, in tribuna, sa urmarim antrenamentul..Iar Andrei...well..Andrei nu se mai misca de acolo..Statea acolo fascinat de apa, de oameni, de tot ce vedea...cu barbia tremuranda si lacrimi in ochi pentru ca "sunt tare trist ca nu pot sa intru si eu ACUM in bazin"... A fost convins sa se lase dus de acolo doar cand doamna i-a zis  "haide ca te va aduce maine mami la inot" si cand i-a zis sa mearga cu ea ca sa-i dea "ceva".. (un suc Tedi ...pe care nici n-a vrut sa ma lase sa-l platesc caci mi-a zis ca "pentru un baietel asa special am eu placerea sa-i fac acest cadou"...)
tristutz...

Aseara a adormit povestind cum vom merge azi la inot si..mai mult..cum va arunca si el mingea la poarta, ca baietii aia mari ...

Asa ca..deseara..Floreasca. Inot. Am dat fuga in Decathlon, am luat tot ce ne trebuie...si..sa vedem ce urmeaza..

Sunt tare bucuroasa. Tare tare bucuroasa!!!!

2 comentarii:

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉