joi, 28 aprilie 2016

intamplarile Sagetatorului..continuare..

Intinde limitele la tot mai multe si face nenumarate prostioare care, daca nu m-ar amuza adesea, m-ar enerva. Uneori nu ma amuza, si atunci il mai si cert. Se oftica pe unele "nu"-uri ale mele (desi sunt foarte putine in dotare, in ceea ce-l priveste) si-mi spune ca-l enervez sau imi da cate-un ghiont, cand gestul ii e mai la indemana ca vorba. Ii amintesc ca e mai bine sa ne exprimam sentimentele in cuvinte si mai rar in ghionturi. (Daca se poate deloc..)
Isi invata lectiile dupa ce trage ponoasele. Neplacute, dar e clar ca doar asa invata. Pana nu si-a zgariat falcile pe dianuntru nu a incetat sa-si traga de ea pana la urechi. I se parea foarte amuzant, oricat ma oripilam eu. (iar eu ma oripilam pt ca-l apuca trasul de gura si cu maini proaspat scoase din nisip, la joaca..). Cand si-a julit falcile pe interior s-a speriat si de atunci n-a mai facut-o.
Scuipa apa din gura pe jos. Ultima gura. De cate ori bea apa. Afara, in casa, nu conta.. Pana cand..intr-o zi cu soare si-a pus-o pe el. Multa. Pe pantaloni, inclusiv. Copilul nu se suporta murdar sau ud asa ca .."maaaaami, sa schimbam pantalonii!" "Andrei, regret, dar nu-i schimbam..nu mai port pantaloni de schimb pt tine de cand avea doi ani si-un pic si abia renuntati la pampers..asa ca..ori stai ud , ori mergem acasa". A marait, a bodoganit, a vrut sa cautam un magazin sa cumparam unii noi, a vrut sa ramana in chiloti in parc -pana i se usuca nadragii...:)) (deh, solutii are nenumarate)...pana la urma a inteles ca..nu e o idee buna sa-si scuipe apa din gura caci, iata, s-ar putea sa ajunga pe hainele lui, ceea ce nu-i place..
Intr-una din serile trecute m-a anuntat "ultima gura de mancare am scuipat-o pe jos si am calcat-o cu crocsii. uite, e pe talpa.." Imi zicea asta in timp ce-si zvarlea crocsii din picioare si o stergea cu viteza maxima in alta camera.. Eu eram inca la masa, nu terminasem de mancat. M-am ridicat.."ah, da? pai hai sa vezi ce-o sa facem...ia crocsii.." Se uita intrebator.."ce sa fac cu ei?" "o sa vezi.." Ii ridica, usor scarbit, cu doua degete...."Si acum, mergi si-i speli" a facut niste ochi mari si mirati la mine "oh, nu, nu ma pune la treaba!" "ah, ba da, nu tu ai calcat in paine mestecata?" "ba da" "pai si cum a ajuns paine aia pe jos" "pai am scuipat-o eu"..etc-etc....Cu aceleasi doua degete, ii baga sub jetul de apa.."Andrei, uite, ia peria aia si freaca-i".. I-a spalat..Am continuat... "Unde e painea, unde-ai scuipat-o?" mi-a aratat pleasca zdrobita de pe jos.. "Bon...Uite, asta e carpa..hai sa o uzi si sa stergi pe jos"  "Euuuuuuu??!!!???Oh, nu!" dar in acest timp muia carpa in apa si apoi flescaia de mama focului pe jos... :)) A sters..:)) Apoi mi-a zis "M-ai pus la munca grea, mami, nu cred ca mai scuip mancarea pe jos.."
(Ah, well, puiule, asta sper si eu...:))...)

Va mai amintiti ca a tras faina cu paiul..ca doar v-am povestiti pe aici

In rest..jur..este tare amuzant..Daca sunt odihnita si fresh la creieri ma amuza toate astea de mor..si..oh,well,cateodata ma trezesc gandind "ce pacat ca se va face mare" caci imi vor lipsi toate astea...

In rest, cand nu ne distram asa, ne distram prin parcuri, magazine-la shopping impreuna, mai nou, chiar si prin cofetarii...:)) Dovada?Iacat-o:

p.s.
Ambele torturi au fost delicioase. E drept ca au costat mai mult ca setul de tricouri cu Minioni din H&M. :))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉