joi, 24 septembrie 2015

Un baietel cu simtul umorului . Replici si poze.

In cautare de ateliere-activitati-chestii care sa compenseze nemersul la gradi, saptamana trecuta am fost la o lectie demo FasTracKids. (va exista un articol separat- feedback la ce a fost acolo)
Am primit filmulete, doua, foarte scurte, sa vedem si noi ce-a facut copilul cat a fost in sala. Ei, bine, intr-unul dintre ele este o faza la care noi, parintii, am ras si inca mai radem de cate ori o vedem sau ne-o amintim. Exista un moment in care sunt intrebati cum ii cheama. 
Si vine momentul in care Andrei este intrebat cum il cheama. Si el raspunde, cu un mic zambet sugubat, dar foarteconvingator (se pare...):

Andrei Cartaretzu stribeivodeanu

Nimeni nu sesizeaza ca a facut misto: cartaretu l-a inventat pe loc "rimandu-l" cu numele fetitei dinaintea lui (pe care nu-l voi duvulga), iar stirbeivodeanu -dupa cum banuiti- este adresa noastra....




Bonus, ca sa vedeti ca poate sa fie si serios, baietel la lectura, in Cismigiu.




Bonus la bonus, alte poze din Cismigiu, de duminica.
Cand:



-. s-a cocotat, a sarit, s-a dat cu un soi de tiroliana, a trecut prin butoaie, cauciucuri, a dat mana cu Minnie-Mikey and others..:)





3. a vrut carti, am cumparat multe carti. Din care am si citit.
4. a tinut prima oara in mana o paleta de tenis de masa.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉