marți, 22 septembrie 2015

memorabile (din nou)

Intr-o seara, dupa baie, discutie tata-fiu:
-Ti-ai udat si parul, Andrei? (in ideea de a scoate sau nu feonul "parcat" sub patul copilului vesnic sturlubatic in cada plina de apa)
-..... .....  (se pipaie sa vada daca e ud)
-....???
-Nu, nu sunt ud, nu e nevoie de feon.
Apoi, ca o completare, fiul isi anunta tatal:
-Nu m-am udat la cap, m-am udat doar pe corpul meu omenesc. (in timp ce-si pipaia -probabil pentru autoconfirmare- burta si pieptul..)



La masa. Andreiul in scaunul lui, cu masuta aferenta acestuia fixata. Eu, la 20 cm de el, in picioare, asezam mancarea in farfurii. Toate farfuriile pe masa mare, unde le pregatisem, urmand ca fiecare sa-si primeasca farfuria... El ma urmarea foarte atent si vizibil infometat. Pana sa-i pun farfuria in fata, m-am asezat pe scaun.
-Heeeei, maaami, este aici un copil care-si asteapta manacareaaaaa. Unde-i mancarea meaaaaa??!!????


Cumparam popcorn, in Cismigiu. Punga mica, dar destul de mare pentru el, ma gandesc eu...si incerc sa-l determin sa se opreasca din consum.
-Nu vrei sa mai mancam si maine din astea?
-Ba da. Maine cumparam altele. Popcornul este bun doar azi, maine asta nu mai e bun.
-Ei, cum asa? Cine ti-a zis asta?
-Tu, mami! ... Nu iti amintesti?
(ba da, mi-am amintit...imi ceruse a doua zi si chiar nu mai era bun, era tras...niciodata n-am mancat a doua zi..)

Castiga 30 Ron la 6 din 49. 3 numere. E a treia sau a patra oara ..asadar stie traditia: mergem sa-si ridice banii si apoi sa-si cumpere ceva din ei. Ce vrea el..Vreme nashpa asa ca ramanem pe langa casa. Mari optiuni nu are, in magazinele de pe langa noi, asa ca vrea ...un ou Kinder.  Intram intr-un magazin, intram in al doilea..Nu gasim decat "pentru fetite" (alea cu roz in varf). Atunci ScoobyDoo. Reluam tura prin magazine. Ii spun ca o sa-mi iau si eu tigari. In ultimul, usor deranjat ca nu gasim, intra el primul, repede, se duce la tejghea.
-Bunaaaa...
-Buna. (vanzatorul il stie si-l simpatizeaza.)
-Aveti ou cu ScoobyDoo?
- Nuuu..nu avem..doar cu dinozauri...
-Dar Polmolslim aveti?......
(...........................................................)
(da, eu am vrut sa scriu asa!stiu, inca un semnal de alarma ca fumez mult...daca si copilul stie ce fumez...:( )



 Intram in (acelasi) magazin, in alta zi. Ne completam colectia de monstruleti din ChupaChups. El colectioneaza monstruletii, eu mannac acadeaua...(deh, nu-i cu ciocolata,deci nu-i pe gustul lui..). Vanzatoarea stie deja ce vrea, ii intinde cutia cu acadele sa-si aleaga. El alege apoi isi lungeste gatul ca sa studieze atent ce mai este in cutie: mai ramaneau 2 acadele. cu o zi inainte ramasesera trei...
-Pe astea doua tot eu le iau zilelele urmatoare, cand mergem acasa din parc! Cred ca doar noi le cumparam.


Plimbare prin cartier. Trecem pe langa o casa darapanata din curtea careia se auzeau chiote de copii.
-Mami, stii de ce se joaca doar in curte copiii aia?
-Pentru ca e frumos afara?-incerc eu..timid..
-Nuuu....Se joaca doar in curte pentru ca nu se pot juca in casa...
(ihi..pare logic pana aici, nu?)
-.....pentru ca, uite, casa aia este foooarte veche si inclinata si daca ei s-ar juca in casa ar cadea casa cu ei!!!



Si inca una, de dragul etapei "pocelilor" care a trecut.....
Foarte rar se intampla sa mai poceasca vreun cuvant, doar cand e cuvant nou si doar de 2-3 ori pana ajunge sa-l pronunte corect.
Imi tot spunea ca a vazut el ceva scorciolit. Azi scorciolit, maine iar, tot incercam sa inteleg din context ce-o fi aia.... Nu reuseam... Pana intr-o seara cand, plimbandu-ne noi, romantic, pe strazile din jurul blocului....admiram peisajul:)) Adica ori case-vile super meseriase, ori super mega cazaturi de case..in paragina, nerenovate..La un moment dat striga fericit:
-Uite, mami, casa aia e scorciolita!!!!!!
Si-mi arata. Si, zbang, felshul in capul meu!!! COSCOVITA, mah, daaaa. Uh, cum de nu intelesesem pana atunci?!?:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉