vineri, 24 iulie 2015

sunt o sefa spagara

Dupa cum stiti, am si eu un job. :)
N-oi castiga eu spectaculos, adica stiu ca as putea mai bine, dar costul ar fi timpul meu cu Andrei, care va sa zica vrei mai multi bani petreci mai mult timp la munca..si, deocamdata, nu am aceasta disponibilitate. Sunt de 11 ani in compania asta (record absolut!), am trecut prin multe schimbari de politica si de sefi (din fericire "raportez" direct catre GM), am rezistat si unei cumparari (adica pe noi ne-au cumparat altii), am schimbat si jobul/departamentul. Am devenit mai sefa ca inainte, cand eram sefa doar peste mine insami.:) De vreo 2 ani.
Ei...si sa vedeti ce beneficii am in ultima vreme, dat fiind faptul ca mamele copiilor din departamentul pe care cu mandrie il "manageuiesc" :))("copiii" nu sunt minori, dar au 20-21-22 de ani..) sunt bune gospodine. Dimineata aduc (nu doar pentru mine, pentru noi toti din departament) fie cate-un chec abia facut, fie saratele abia facute, fie gogosi calde, fie cozonac, fie prajitura cu visine sau cu caise,  una-alta, dupa cum simt mamele lor dorinta de bucatareala.  In cateva ore se golesc platourile, sunt delicioase, va jur! Cand spun ca aduc prajituri, sa stiti ca vin cu cantitati foarte mari, nu asa..cateva feliute..
Ei, bine, si daca tot sunt la momentul marturisirilor....trebuie sa va spun ca s-a nascut si o competitie intre ei/mamele lor: cine face prajituri mai bune. Asa ca, indiferent de temperatura de afara, de oboseala, de stress..iata ca exista ceva/cineva care-mi imbunatateste calitatea vietii la birou. Mamele colegilor. Adevarul este ca eu as putea sa ma imprietensc direct cu ele, dat fiind faptul ca unele au fix varsta mea sau cu 1-2 ani mai mult. Eh, cine se scoala de dimineata..face prajituri, iar cine se marita devreme..la 41 de ani are copil de 21-22 de ani, nu de 3-4 ani! :)

Gata, nu va mai scriu, ma duc sa consum din produse :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉