marți, 9 decembrie 2014

Gala Stele Romanesti- Ivan Patzaichin

Il cunoasteti pe Ivan Patzaichin? Adica nu daca stiti cine este (caci imi place sa cred ca nu exista un cititor al blogului meu care sa nu stie cine-i el) ci daca ati avut vreodata ocazia sa il intalniti, sa vorbiti cu el, sa dati mana cu el sau sa-l imbratisati de ziua lui..ori cu alta ocazie...?
Daca nu..o sa va fac eu in ciuda! :) (glumesc, desigur!) Spunandu-va ca am bucuria de a-l fi cunoscut. Bineinteles prin Andrei care se stie cu el de-o viata. Cu el; cu draga lui sotie, Georgiana; cu fiica Ivona. Mie mi-e tare drag de ei. Oameni frumosi tare-tare, sufletisti, deschisi, adevarati Oameni.
V-am mai povestiti si despre weekednul nostru la Tulcea, la Rowmania, eveniment legat tot de numele lui Ivan Patzaichin. Prin august.

Ei, bine, aseara am fost la Gala Stele Romanesti, la TNB. Un eveniment aflat la a doua editie anul acesta si care l-a sarbatorit pe Ivan Patzaichin. Un veritabil Sagetator, care tocmai a implinit 65 ani.
Ne-am lasat Sagetatorul nostru acasa, cu Diana, iar noi am purces in doi catre TNB. Si bine-am facut ca am mers, caci a fost frumos, au fost momente emotionante, Ivan a fost emotionat pana la lacrimi -pe scena. A fost cu proiectii de filmulete din concursuri- imagini care iti fac piele de gaina chiar daca pe vremea aia nu existai /nu urmareai (cum e cazul meu pt unele dintre concursuile respective, intamplate inainte de-a ma naste sau cand eram foarte mica..) cu muzica buna, cu oameni pe care m-am bucurat sa-i vad/sa vorbesc cu ei.

Gasiti foto pe pagina de FB a evenimentului -GalaSteleRomanesti.
Mai aveti cate ceva aici, la Andrei.

La Multi Ani chiar si azi, Ivan Patzaichin! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉