luni, 17 noiembrie 2014

alfie kohn, iohannis, expozitia florala din gradina botanica si mailul de yahoo

Intai si-ntai sa va spun ca la cei (aproape) 3 ani ai lui Andrei m-am apucat si eu de citit Parenting(ul) Neconditionat la lui Kohn. Cap coada, adica. Multe imi par de bun simt, evident ca ma regasesc si eu intr-o serie de greseli. Mai ales faza cu Bravo. Desi, consider eu ca nu-l folosim in exces..nu, nu-I zicem bravo c-a facut la oala sau pt ca a mancat sau pt ca mi-a adus panatlonii pe care I I-am cerut sau..Da, ii zicem bravo cand face puzzle de 100 piese SINGUR, pt ca eu chiar cred ca putini fac asta la 2 ani si 11 luni. Da, ii zicem bravo cand reuseste chestii care dovedesc manualitate mai speciala, gen bagat siret prin nshpe animale de lemn (jocul ala gen Montessori). Ma rog, nu insir toate situatiile, dar cred ca nu exegeram cu Bravo.

Am lasat pe locul doi, dar ..m-am bucurat foarte tare ca a iesit cine-a iesit. Am avut gol in stomac ieri, asteptand cu emotie seara.. si cand a venit seara m-am foarte tare bucurat! Atat.

Ieri n-a fost doar zi de alegeri prezidentiale, a fost si ziua prieteni mele mama de Codin. Asa ca ne-am dat intalnire, cu tot cu copiii din dotare, in...Gradina Botanica!!! Cine-a zis ca toamna nu este frumos in Gradina Botanica inseamna ca n-a vizitat-o toamna. Este super frumooooos, este si aproape pustie, covor de frunze rosiatice-galbene-verzulii pe un delusor numai bun de urcat cu copiii, un lac cu ratuste si ratoi scufundatori, cate-o veverita ratacita, ;iniste, alei frumoase si curate, iar ca bonus: florile din sera aia imensa. Caci am viztat-o si pe ea. Bananierii "alea sunt vezi, mami, nu sunt banana ca nu sunt galbene":); orhideele care ne-au ametiti cu mirosurile lor senzationale; mimozele, care-au starnit chiote (de se zguduia sera) din partea copiilor (daca vedeati cum se strangeau frunzele lor cand le atingeau..ii intelegeati); cactusii, despre care Andrei n-a crezut ca-l vor intepa pana cand nu si-a infipt degetul intr-unul si-a tipat de s-a auzit pana la Cotroceni:)... Super fain. Drept e ca noi am facut un tur rapid de sere, caci viteza ne-au imprimat-o copiii alergaleti din fata noastra. Oricum, ati prins ideea: a fost o dimineata placuta si de activa. Recomand Gradina Botanica -alternativa la parcuri. Garantez ca aici n-o sa gasiti isteriile de prin parcuri:)

Mi s-a dus naibii mailul de yahoo. Cineva, naiba stie cine, se pare ca a resuit sa-mi sparga contul. Sa-mi schimbe parolele si tot tacamul. Nu numai ca nu-l mai pot accesa si ca am pierdut chestiile din el, dar nici nu pot face nimic ca sa-mi recuperez contul, caci si ce am incercat a fost zadarnic. Adresa alternativa nu mai exista, iar cu varianta intrebari secrete nu pot face nimic caci nu ma lasa sa-mi schimb online parola... Asa ca..am o senzatie foarte nashpa caci era amilul meu de cand mi-am facut eu mail..adica de pe la 1998 incoace:))) Trist. Sper ca sepcimenul care-a facut acest cacat sa plateasca intr-un fel..candva..cumva.. Mare rahat n-a realizat, caci nu detineam informatii speciale in contul ala, doar ca mi-a invadat intimitatea intr-un mod flagrant si greu de suportat.

Cam atat din spuma vietii mele de weekend. Hai s-aveti o zi de marti suportabila, caci lunea e ca si trecuta....

2 comentarii:

  1. Merita sa mai incerci si maine cu adresa aia, eventual de pe alt computer. Eu am patit-o de mai multe ori, intotdeauna a functionat dupa o zi. Sper sa ai noroc si sa iasa. Explicatie logica nu am, e doar constatare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am noroc..am incercat de pe vreo 3 computere..in nshpe zile..:((
      of:((((

      Ștergere

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉