joi, 19 iunie 2014

Usor crizata..

Sunt obosita,stresata,nervoasa...asa ca abia astept vacanta. Numai ca atunci cand vad vremea asta, ma apuca toate spumele de pe lume..caci parca n-as vrea sa-mi petrec concediu la mare stand in camera.. Nu-i funny, zau!

Am avut peripetii cu carnetul, am avut de alergat pentru recuperarea lui (pt o vreme) ca-mi expira dovada fix inainte sa plecam in concediu. Drumuri, timp pierdut, nervi, cozi... Luni. Azi iar..alte drumuri, alt timp, alte enervari..Dar macar am carnetul inapoi in buzunar si putem sa ne vedem de planuri. Urmeaza dus masina la o revizie...Dumnezeu stie ce m-o mai astepta si acolo... Mai tre' sa-mi arunc un ochi si pe asigurare sa nu care cumva sa-mi expire taman cand suntem plecati...
Stres si pe la munca..ca, nah, toate tre' sa vina deodata...
Enervare si stress si cu partea legata de bona...de-mi vine sa-mi bag picioarele si sa renuntam la cautare si sa ...sa ce? Sa-l ducem asa..in miez de vara la gradi? Nope..nici asa nu-i bine..Sa-mi dau demisia si sa stau cu copilul acasa..exclus...nu se poate.. Ma rog, om gasi noi vreo femeie normala la cap care sa poata face ceea ce dorim...(la naiba, nici macar nu dorim mult!jur!).
Stare proasta si pentru ca aceasta este luna in care Mama a murit..si are o incarcatura emotionala maxima pentru mine. Iar incarcatura asta se transforma in vise greu de dus..noapte dupa noapte...refac in vis acea perioada pe care nu cred ca o voi uita vreodata. Poate doar, la un moment dat, sa doara mai putin... Asta e tot ce sper... Pana atunci..visez drumurile cu Salvarea, visez weekendurile cu citostatice, visez blocaje in traffic care ma impiedica sa ajung cu ea la spital, visez intamplarile din zilele ei din urma, cand "ne-au adat-o acasa" si ea stia ce va urma...visez ca moare iar si iar si iar..si ca eu nu-s acolo (in realitate am fost acolo..), lumanari care se sting...plans..durere...dor... Cum spuneam..stare super nashpa. Si vremea asta care pune capac!!!

Vreme care influenetaza si copilul, ca, nah, carui baiat de 2 ani jumate ii place sa stea in casa atata timp...?? Ma rog, el nu zice ca nu-i place, se descurca si-n casa cu jocuri/activitati..dar este mai repezit, mai fara rabdare, mai fitos, mai mofturos...
Asa ca trebuie neaparat sa facem achizitii de ciozme de cauciuc si pelerine de ploaie, ca asa nu se mai poate... (da, nu avem inca...)

M-am plans destul....? Well..as mai putea, dar zic sa ma opresc deocamdata...
Faceti ceva cu vremea asta ca ma face cu nervii!!!!!! :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉