luni, 11 martie 2013

Taierea motului

Duminica am scapat de mot. :)
la 1 an, trei luni si o saptamana...am zis ca e cazul sa ne rezolvam si aceasta problema, ca sa nu-i mai vina paru-n ochi. Nasii au venit full de cadouri (mai ales ca nasa se simtea usor vinovata ca nu l-a mai vazut de destul de mult timp.. :) ..), Diana a facut tort de mere (iamiiiii), Iulia a facut poze, iar noi, parintii, noi...aaa...noi am facut copilul, asa ca ieri n-am mai facut nimic:)). Ma rog, am avut emotii, dar astea nu se pun, nu?
A ales pix, carte si..foarfeca. Nu bani, nu oglinda, nu chei, nu altele... Acum imi dau seama ca nu i-am pus telefon sau telecomanda, dar nici nu stiu daca r fi trebuit:)

A fost happy, s-a jucat cu tot ce-a primit, a dansat (da, mai nou danseaza pe orice piesa care-i place, inclusiv pe sunetul meu de apel de la telefon... ), a ras,. a studiat cartea cea noua, suflatorile din hartie colorata, coifurile, baloanele.. Dupa ce s-a alergat cu baloanele prin casa a reusit sa sparga unul...cred ca in dinti..a plans, chiar a plans pe bune!!, de sperietura... Apoi l-a certat. Pe balon. Ca s-a spart si l-a speriat.
Asa face de cate ori ceva il deranjeaza...cearta respectivul ceva. Sau pe cineva..adica pe noi, daca nu facem cum isi doreste el..ne bodoganeste. Iar la obiecte..cand se loveste de ceva, da-i si cearta acel "ceva". ...

Tot ieri i-am prins (din fericire usor) mana la usa de la masina de spalat..Eu!!! Era cu mine in baie, se juca la usa, l-am luat sa iesim. Am fost convinsa ca si-a luat mana de acolo, de fapt chiar si-o luase doar ca a dus-o la loc fara sa vad eu.. Asa ca, in momentul in care am inchis usita aia, am vazut cum isi lasa buza in jos si da-i bazaiala... Am deschis repede-repede..am stat sa certam masina de spalat..abia apoi s-a linistit si am iesit...
Tot ieri a umblat intr-o fractiune de secunda la bateria de apa si si-a bagat mana sub apa mai calda decat era cazul..Din fericire nu oparita, nu s-a ars, dar- pe moment- mana lui era ceva mai rosie... A plans..iar...A certat-o si pe aia, apoi i-a trecut...

In fiecare zi invatam ca el are viteza mai mare decat noi..si ca tre' sa stam cu ochii-n paispe tot timpul... :) Dar e funny, zau! :)

Vreti poze? Luati poze!!
(regret ca sunt asa expeditiva, dar sunt ingropata in treaba la munci..asa ca...ne auzim cand mai respir nitel..nu stiu care-i ziua aia..)



Aaaaaaa....sa nu uit...evident ca tortul a avut un maaare succes!!! A mancat in toate felurile, cu lingurita, din mana mea, cu mana lui... Deodata cu el au mancat din tort si canapeaua si mocheta si blugii mei si..lista poate continua!! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉