miercuri, 27 februarie 2013

Maria face 4 ani!!! Maine!

Ne pregatim de o aniversare. De data asta nu este vorba de aniversarea de-a noastra (desi si noi vom avea una, duminica, dar despre ea va povestesc in alta postare), ci de ziua Mariei
Maria este cea mai cool fetita din cate stim noi, s-a nascut pe 28 februarie, acum 4 ani. A fost cel mai frumos martiosr primit de Elena, mama ei. Supranumita si Goanga, Mitzi, Chitzi si in nenumarate alte moduri...(pe care le puteti gasi pe blogul mai sus mentionat). A crescut frumos Maria draga! Asa ca maine mergem in Pipera, la curte, sa-i spunem La Multi Ani!Am fost si anul trecut, cand Andrei avea doar 3 luni, asadar nu se poate sa ratam acum!
Cadoul de maine va fi unul simbolic, caci cadoul mare/consistent va fi mai incolo (cand ne anunta mama ei) si va consta intr-un curs de ..ceva. Ce i-o placea copilului...intre tenis, dans, pictura, etc-etc...

Cat despre cum aratau printesa Maria si printul Andrei (cu muuulte luni in urma)
O sa revin cu foto, dupa ziua de maine. Asta daca mai reusim sa-i tinem pe amandoi la un loc. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉