marți, 26 februarie 2013

Curatenie de primavara

...nu, nu prin casa...ci pe aici. Am -prostul?- obicei de-a adauga in blogroll pe cei pe care-i gasesc interesanti, inainte de-a afla ce fel de oameni sunt. Asa..pur si simplu..gasesc din intamplare vreo postare care-mi spune ceva, care-i in zona mea de interes, care ma amuza, adaug omul in lista.... 
Ei, bine, taman am facut o curatenie acolo...la zona "pe unde ma mai dau"...caci mi se pare aiurea sa tin in lista celor cititi niste oameni care sunt inchisi la comunicare. Adica ce fac ei....tin un blog si se pretind a fi foarte mari/deschisi la comunicare, dar cand comentezi ceva- nu sunt in stare sa raspunda nimic. In schimb, raspund celor pe care-i cunosc de mai mult timp... Nu ma intelegeti gresit, nu ma oftic (desi se spune ca "cine se scuza se acuza"), dar mi se pare chiar aiurea sa "Dau la perete" in tentativa de-a schimba opinii cu niste oameni opaci. Nu mor de nevoia comunicarii unde nu exista reciprocitate, asa ca mia bine le zic pa...caci mi se pare lipsa de respect si de bun simt sa nu raspunzi cuiva. O data ce-ai lasat comentariile la liber (unii nici macar o minima moderare nu au, apare ce comentezi imediat ce-ai scris) macar oboseste-te sa le citesti/raspunzi. 
Sau poate ca ii intereseaza doar intrarile pe blogurile lor...ceea ce ar fi chiar meschin, dar, nah, fiecare are dreptu' sa faca ce vrea!
Tocmai conform acestui principiu am facut curatenie. Nici nu cred ca vor observa, asa ca..nu-i bai! 
Hai s-aveti o zi buna!!

Un comentariu:

  1. He, he! Curatenie de-asta facem de multe ori, caci lucrurile sunt mereu in miscare si schimbare in blogosfera asta...

    O zi frumoasa! :-)

    RăspundețiȘtergere

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉