marți, 16 octombrie 2018

Notite mici

Notate in fuga.
Cand am ajuns in Ikea, acum mai bine de o saptamana..soc si groaza: au inceput sa rasara globuri si podoabe de Craciun. Auci! 
Toamna asta faina ma face sa omit ca mai sunt doua luni si un pic si-i gata anul!
Nota pt mine: cat e vremea asa, cat inca nu am chef sa accept ca vine iarna, mai bine evit Ikea😁

###
Mai bine de o luna de scoala pt Andrei. Da, inca reusim sa intarziem la scoala. Cu toate astea eu ajung la job mai devreme ca oricand. 😁
Imediat vine vacanta de o saptamana. Si..moamaaaa, ce-o sa dorm pana la 8!!! Uite-asa!!!

###
Intr-un mod inexplicabil pt mine ..reusesc sa citesc. Am o carte langa/cu mine peste tot si, cum prind un moment liber sau un loc prielnic, bag. O fi un soi de fuga de realitate. I don't f..g care! Ma bucur si atat. Si sper sa ma tina.

###
Ma tin si de concursul de blogging.
Ba chiar mi-a dat un soi de dependenta. 
Si-mi place.

Cam asa,cam atat din borcanul meu.
#Haipa! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉