luni, 17 septembrie 2018

organizari/reorganizari mai mult sau mai putin reusite

Sunt in plin proces de reorganizare a vietii 😉
A programului, mai exact, pentru ca simt ca-mi scapa timpul printre degete...
Si, recunosc, nu-mi iese foarte bine..aceasta reorganizare..

Teoretic am avut totul pus la punct (ca orice capricorn care se respecta!!) cu ceva vreme inainte de inceperea scolii. Stiam exact ca drumul casa-scoala il facem in aprox 5 minute, cei de la afterschool il preiau la final de ore scolare. Afterschool-ul e unde a facut si gradi, o stie pe "doamna" de acolo- asadar copil happy ca nu schimba (macar dupa ora 12) mediul, locul..etc.


Teoretic!!

Pentru ca...practic...imi dau cu stangu-n dreptul la capitolul program/organizare. Evident ca s-a schimbat aproape tot.. de la ora de trezire (deh, la gradi ajungeam pe la 9...) pana la inca nshpe lucruri, nu intru in detalii.

Noroc ca el vrea la scoala si nu trebuie sa ne caraim dimineata. Doar ca, desi la cateva minute de scoala, reusim sa ajungem mereu printre ultimii. (Sau poate tocmai pt ca e asa aproape scoala ne iese chestia asta?! 😖)

Bine, stiu ca ne vom intra in ritm...
El...Eu..
Probabil ca ma voi obisnui chiar si cu zecile de mesaje din grupul de wapp al parintilor. Hm, oare?

In orice caz, incerc sa spun ca ..da, sunt cam varza cu capul zilele astea..

Si ma tot intreb daca are sens sa ma inscriu in Superblog-ul de toamna...
Si-mi tot da cu virgula..

Altfel bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉