sâmbătă, 25 august 2018

Sambata cu telecomanda zburatoare

Cand te apuca scuturatul unui cearceaf ar fi bine sa fii sigur ca nu ai strans nimic in el atunci cand l-ai adunat de pe pat. Mai ales daca stai la 6 si privelistea din balcon este aceasta

Mai ales cand cearceaful este bleumarin si ceva negru ar putea trece neobservat...

Ar fi pacat sa iti zboare ceva direct in aparatele alea de aer conditionat..
Mda.
Cam tarziu.

Telecomanda tv-ului a aterizat direct in ele. Apoi am privit-o, consternata, cum a ricosat gratios, desfacandu-se...


Peste cateva minute cine sarea din balconul de la ghena, la etajul 1,sa recupereze obiectul?

O femeie. Sa zicem normala.
Nu, nu injura..caci are rau de inaltime si era atat de concentrata sa nu priveasca in jos incat nu mai avea nicio injuratura in minte.

Incredibil este ca telecomanda functioneaza!!! Si ca, dupa incident, arata asa




Draga SONY..iti multumesc pentru calitatea produselor.

Fan pe viata😁

..

Altfel..o sa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉