vineri, 2 martie 2018

Februarie

Mi-am propus sa fac -la finalul fiecarei luni- un fel de rezumat al ei..
Macar atat, daca tot nu apuc sa mai scriu si daca tot imi cam lipseste cheful de bloguiala..

Daca ianuarie a fost despre oameni, iesiri, vizite (asa cum spuneam aici )..ei, bine, februarie a fost despre mine. Despre intors catre mine si coborat adanc inauntru, in cele mai ascunse cotloane, acolo unde erau intrebari fara raspuns, nedumeriri, indecizii..Acolo unde dormeau niste demoni de-ai mei, pe care ma faceam  ca nu-i vad..dar ii simteam..
Asa ca am fost cumva.. fara chef de socializare, fara chef de prea multi oameni, fara chef de vorbe prea multe.. Prietenii au priceput, caci imi stiu si fugile si tacerile..asa ca..
So...well, sa vedem, sa vedem, ce aduce martie...desi cam stiu care va fi cea mai mare si mai importanta intamplare a lunii abia incepute: il inscriu pe A la scoala.....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉