luni, 19 februarie 2018

Viață de noapte..

Așaaaa...mbon...luni dimineață, 6.30 am, o cafea maaaare și ceva timp de bloguiala..

Epuizanta noapte. Băi, m-am plimbat de la mare la munte, am inotat, am făcut trasee, am condus, am schiat (eu??!!), m-am întâlnit cu mulți oameni si am vorbit de m-a durut gura. Toată noaptea!! Am dus-o din vis in vis (da, știu,teoretic se viseaza doar într-o anumită parte a somnului..parcă așa era).
Nu, nene, la mine a fost o viață întreagă trăită pe repede înainte, intr-o noapte.
La 1.30 venisem deja de la mare.
M-am uitat la ceas și m-am culcat la loc.
La 3.45 terminasem și cu muntele..
Am sperat că am epuizat calatoriile si întâlnirile..
Nope..am continuat.
De altfel, nimic rău de zis, căci oamenii întâlniți (la petrecerea din visul cu nr trei) erau mișto și am povestit cu ei lucruri frumoase.
😊
La 6 fara ceva am spus că nu are sens să mai dorm.
Auzeam ploaia din lumea reala și..și..mda..mașina de gunoi.
Prozaic, I know...

So...cum spuneam..o cafea maaare ...maaaare...cât mă țină trează măcar până spre prânz.
O nouă săptămână.
Păi să înceapă, zic!
Mai ales ca ma astepta o surpriza placuta...a inflorit, cand imi pierdusem orice speranta 😊


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉