sâmbătă, 27 ianuarie 2018

La mare in miezul iernii

Acolo am fost.
Am dat o fuga pana la o plajă cu nisip argintiu cat vezi cu ochii. De obicei acolo sunt si cateva corturi, de data asta era pustie plaja. Si marea calma si soarele mă lua în brațe.
Am stat întinsă pe nisip, direct pe nisip, cu ochii mijiti, cu zâmbet mare. Intr-o liniște deplină.
Am înotat până departe în larg, dar atât de departe încât abia mai zăream țărmul.
Apoi m-am întins iar pe nisip.
Către seară m-am urcat în mașină și am plecat spre casă.
....
Desigur..apoi a sunat alarma telefonului, căci vara și marea sunt doar în vise. Momentan.
Dar ce stare de WOW m-a însoțit toată ziua de după escapada mea din vis...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉