sâmbătă, 10 decembrie 2016

sunny morning



Wow...e prima dimineata in care,la trezire,nu imi mai simt capul intr-o menghina.
Sa fie un prim semn al victoriei?
Ar fi ceva..
Cand mi-am facut radiografia profesorul V. a spus "la halul in care arata asta nu e vindecabila acasa". La moaca mea a raspuns.."spital,doamna. nu maine,azi,acum!"
M-am incapatanat si am mers si la alt medic cu radiografia in dinti.
Aoleu...nu cred ca se va rezolva acasa..e de antibiotic pe branula..totusi...pentru ca vad ca aveti un tonus bun (presupun ca, la ce fel arata radiografia mea ar fi trebuit sa zac cu ochii in tavan...ori eu ma miscam..ba chiar condusesem prin traficul zilei...ba chiar facusem si niste cumparaturi..mda...de-a dreptul vie..)
Am convins-o sa imi dea acasa ceva care sa ma scoata din rahat..si mi-a dat. Un cocteil de antibiotice pe care,in prima noapte, l-am vomitat. Sa nu incercati vreodata sa combinati Augmentin cu Zinnat..ca-i jale... Daca, totusi, le combinati..lasati macar 1/2 ora intre ele...Parerea mea
M-a apucat jalea..sa vezi ca stomacul meu nu va accepta si chiar nu scap de spital...
Eu? In spital?? No fucking way!!!


Si..nah..ca am scapat si de data asta..
Departe de mine ideea de a-mi face un titlu de glorie din asta...Recuperarea va fi lunga...aprox o luna nu am voie sport..de altfel nici nu as putea..la cat de rapid obosesc..
Invatare de minte, fata draga! Am tras de mine ca dementa in ultima vreme..am tras de mine si n-am dat doi bani pe semnele pe care mi le dadea organismul. Pe princicpiul..lasa ca mai pot..lasa ca mie nu mi se intampla..lasa ca si altadata am mai facut asa...
Ei, uite, de data asta nu a fost altadata.
De data asta..corpul asta de care am tot tras in toate partile..a zis ca vrea sa faca fix ca el..nu ca mine. Si mi-a cam tras-o. Adica mi-a tras-o rau de tot.
Schimbari. Multe. Se impun. Pe unele deja le-am facut...altele le pun in practica in cateva zile..
Prioritizari...amanari acolo unde se poate...urgente mai putine..mai mult timp de respirat adanc si de retras in barlog. Si o mare bariera oricui mai are chef sa-mi f... nervii cu tot felul de tampenii.


Si..da..o priroritate este covorul din sufragerie..asa ca..ma scuzati, dar am putina treaba pe net acum 😊







2 comentarii:

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉