miercuri, 21 decembrie 2016

Mos Craciun

-Mami, tu ce i-ai cerut lui Mos Craciun? O sa iti lase si tie ceva sub brad,da?
-Uite, Andrei,lui Mos Craciun poti sa ii ceri si altceva decat obiecte. Ii poti cere ce este important pt tine..iar eu i-am cerut sa fim sanatosi, sa fii tu vesel si fericit, sa mergem la Legoland sau la Disneyland la anu'..
-Nuuuu..mami,daca nu vei avea ceva sub brad eu o sa fiu foarte trist..(si buza de jos era lasata in jos, iar vocea mica si tremurata..gata de plans..)

Iar el a cerut..
Dupa ce a scris asta..
-Mos Craciun si spiridusii lui, in fabrica lor de jucarii, o sa mai faca ei ceva pt mine.. si orice o sa imi mai aduca..mie o sa imi placa.

A. 5ani si 18zile. ☺

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉