sâmbătă, 15 octombrie 2016

Asta nu imi place deloc!

Bon. Alegerea gresiei si faiantei m-a pus in cur!!! Gata,asta e prea mult. Abia astept sa inchei partea asta (sper ca azi vor fi ultimele drumuri) pentru ca nu mai vreau sa caut asa ceva. Vreau nivelul urmator 😀
Nu gasesc nimic sa imi placa atat de mult incat sa si cumpar. Sau gasesc, dar cele mai scumpe chestii, pe care le-as cumpara pt o casa nu pt un apartament de doua camere.. 
Cu toata "consultanta" primita..io tot nu ma pot decide. Ma simt ca atunci cand merg la cumparat toale,caci si la alea fac la fel 😨

Azi o sa iau ceva. Nu stiu ce,dar stiu ca nu mai suport sa ma holbez la panouri cu gresie si faianta. Gataaaaa!!!!!
Asa ca..atunci cand ne veti vizita sa nu cumva sa comentati ceva despre astea doua caci nu o sa suport.😀
Hai..pa. Ma asteapta prietena care va sta cu cei doi copii azi (al ei si al meu).
Si..desigur..panourile nesfarsite de placi..la care sa ma holbez cu privirea usor tampa..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉