duminică, 30 octombrie 2016

Asa da toamna

Ei,da,cu soarele asta in ochi si cu maldarele de frunze multicolore m-as putea imprieteni cu toamna asta.
Am renuntat la Salonul Auto pentru domnia sa Soarele. Cat de misto poate sa fie afara!!!!

Am ascultat Brown eyed girls..pe repeat pana cand a venit fi-miu si mi-a oprit telefonul "cantacios". Mi-a recomandat sa ascult si altceva caci incepe sa il doara capul daca o mai aude o data! Bine..mai intai a vrut sa danseze si el cu mine..asa ca s-a lasat cu hlizeala si cu stropit cu apa..

E momentul sa mai beau o cafea..si sa incep sa impachetez diverse. DE data asta sa fie pe muzica alora de la INXS. SI cu ce alceva as putea incepe..daca nu cu Beautiful girl? ☺

P.s.
De multe ma pot lipsi..multe pot sa imi fie luate si ma pot obisnui sa traiesc fara ele..numai muzica daca mi-ar fi interzisa as muri lent pe dinauntru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉