luni, 16 noiembrie 2015

Pe scurt despre ...

Eh...si a trecut si minivacanta noastra din Sinaia.
Frumoasa vremea, frumos locul (mie chiar imi place Sinaia, este preferata mea de pe Valea Prahovei), meserias drumul cu noua masina (wow, adica am putut sa conduc si eu relxata pe zona de curbe, fara sa-mi fie teama ca se rastoarna masina la fiecare viraj..), comunicare super cu copilul (mai putin la momentele numite "masa la carciuma"-dar despre ele povestim altadata sau nu povestim deloc...:)))...)... Am facut de toate ce se puteau face. Urcat pe munte (usurel,lejer, ca pt un copil si o mama necocotatoare de felul ei..), plimbat cu telecabina si baut un cico la cota intr-un soare superb, vizitat Muzeul Trenuletelor, facut tur de Sinaia cu trenuletul turistitc (mare teapa, dar copilului i-a placut, nah..), plimbat pur si simplu pe stradute, jucat in parc, vizitat libraria Flower Power- chiar de 3 ori- caci intelectualii cumpara carti nonstop:)). Si cate-o masinuta...ca sa nu credeti ca doar cartile ne pasioneaza.
Mi-a placut sa ma reconectez cu el (am observat ca acesta este termenul potrivit:)...).
Mi-a placut ca, desi am plecat din Bucuresti cu el tusind si cu rinoadenoidita (nu vreau sa detaliez ce-i asta, dar puteti afla de oriunde de pe net..daca aveti curiozitati), ne-am intors bine-bine. Din cand in cand mai raguseste, dar cred ca e explicabil la cat poate sa vorbeasca (nonstop) si sa..CANTE! Dap, ati citit bine, a cantat peste tot..in telecabina, in trenuletul cu care-am facut turul orasului, in restaurant (cand nu se criza, canta..), pe strada, in camera, cum spuneam..peste tot. Veselie mare, dragoste mare. Nervi, cand au fost, la fel de mari..:)))..:(((

Per total...as repeta experienta. :)

p.s.
Nu ma intreb niciodata cate isi va aminti el din ce traim-facem acum...
Poate putine, poate deloc, poate ca..din contra..isi va aminti multe. Cred insa, cu tarie, ca toate aceste minivacante sau vacante mai mari (in 2 sau in 3) vor conta mult pentru ce va fi el ca om, in viitor. Cred ca ..hm... construim cumva piesa cu piesa puzzle-ul fericirii lui actuale.

2 comentarii:

  1. Frumoasa minivacanta voastra! Nici eu nu ma intreb niciodata ce va tine minte, nici nu conteaza. Important este sa fie fericit acum si sa se simta iubit, o copilarie fericita sigur o va tine minte mereu. :)
    Profit de ocazie sa iti spun "La multi ani" de Sfantul Andrei pentru micul tau sarbatorit! Sa fie sanatos si bucuros! Va imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, Raluca. Am lipsit mult de pe aici, am o perioada aglomerata rau de tot..cam asa-i la final de an la mine...
      De data asta mia mult ca oricand.
      La multi ani si tie pt ziua ta, mai ales ca a fost deodata cu a lui Andrei:)

      Ștergere

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉