luni, 13 iulie 2015

conversatii in masina

Ca sa adaugam ceva la capitolul premiere:
Sinaia-drum cu telecabina. i-a placut, mai vrea, vrea si cu telegondola.

Este super misto sa mergi cu el la drum, in masina. Vorbim muuult, de toate, mai si canta, mai si inventeaza povesti. Placut, amuzant, relaxat. Drag. Tare drag!

Trecand pe langa un camp plin de floarea soarelui, doar noi doi in masina, ii atrag atentia sa se uite sa vada ce super frumos arata campul.
-Cand ne intoarcem la Bucuresti oprim sa-i culeg si eu lui tati o floare sa i-o duc. Tati e bun cu mine, sa-i ducem si lui o floare. Culegem doua si-ti dau si tie, mami, o floare din asta frumoasa.
se mai gandeste putin si..
-Cand o sa ma fac eu mare-mare, o sa merg intr-un magazin singur fara voi si o sa va cumpar tot o floarea soarelui.
se mai gandeste si..(o fi zis, hai, mai, ca-i cam putin ce le cumpar..)
-....si-o sa va cumpar si pantooofi si sandaaaale ..tot cu floarea soarelui...


Tot in masina, tot pe drum..
-Cand era tati de varsta ta, a condus si el o masina.
-Tati n-a condus pt ca tati nu are carnet, Andrei.
-ba da, a condus!!!
-serios, lui tati nu-i place sa conduca si nu si-a luat carnet..
-ba da, a condus!!! (deja marait ca nu accept ce zice)
apoi..vazand ca tac..
-cand ajungem inapoi la Bucuresti o sa ia si tati carnet si-o sa conduca si tati..
-pai ca sa-si ia carnet ar tb sa faca scoala de soferi..
-o sa faca scoala. o sa-l rog eu frumos si-o sa-i spun "tati, trebuie sa faci scoala si sa iei carnet ca sa-ti dau eu masina mea, aia pe care-o am la Valcea."
(nu ma-ntrebati..se pare ca are un Volkswagen galben, undeva in Valcea. nu stiu de ce acolo, dar are multe povesti legate de Valcea..)


Ne "certam" pe tema dulciurilor..el dorea ceva, eu ii spuneam ca nu mai primeste azi..ma rog, genul asta de discutii. Apoi tacere. (Da, tot pe drum eram, la intoarcere)
Si deodata:
-Eu nu o sa mai stau acasa, ma mut intr-un magazin. Daca e un magazin cu baton din ala cu Planes, o sa dorm acolo si muncesc acolo ca sa-mi dea doamna de la casa si mie batoane din alea cu Planes..Si o sa asez rafturileeeee...si o sa plimb carucioareleeee...si o sa-mi dea si mie cineva batoane din alea cu Planes!
(El era bosumflat. Eu eram mama cea haina care nu-i da batoane cu Planes la cele 3 mese... Deja vrea sa fuga de-acasa...pentru niste amarate de batoane??!!!??? Wow..ce-o urma...?! :P)


Tot treceau pe langa noi masini cu biciclete prinse pe ele. 2..3..sau chiar 4. Mereu cand le vedeam (si in Bucuresti) ii spuneam "uite, in masina aia e o familie si toti merg cu bicicletele". La un moment dat trece o masina cu o singura bicicleta prinsa pe ea. El:
-uite, acolo e o singura bicicleta pt ca doar tata din familie merge pe bicicleta.
-poate ca da..poate ca e un singur om in masina..poate ca doar mama merge..
-nu, mami, doar tata merge! o sa vezi, cand o sa-l depasim, ca e un tata care conduce masina si doar el merge cu bicicleta.


Trecem printre doua vaci, pe straduta minuscula si in panta mare care ne duce la casa din Nistoresti Breaza. Una dintre ele facea ..si anume..
-vaco, da-te la o parte. nu e frumos sa faci caca in mijlocul drumului, sa vina stapana ei sa stranga in punga! (da, cred ca e efectul comentariilor mele din Bucuresti, la adresa proprietarilor de caini care nu le strang nevoile din drum)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉