vineri, 28 noiembrie 2014

cum arata un weekend "odihnitor" la noi 3

Pana nu vine acesta care taman va incepe, trebuie neaparat sa va povestesc de cel care tocmai a trecut. Nu de alta, dar acesta care vine va fi urmat de niste zile libere pt mine (libere si de net, asadar) caci dupa 1 decembrie cel liber avem si noi sarbatoare mare-mare, adica 3 cu 3.
3 Decembrie cu 3 ani.
Asa ca-mi iau si eu o minivacanta de  2 zile, ceea ce inseamna ca de maine stau acasa 5 zile..wow:))

Asadar...sa incepem cu povestea weekendului trecut. Am demarat in tromba cu o vizita la Gaudeamus. Ocazie cu care am inteles (iar!) ca Andrei creste..am mers de mana cu el prin tot targul, cu mici exceptii, cand se mai baga rapid la cate-un stand cu carti de copii. Dar si acolo statea pe langa noi, se uita doar, nu darama, nu disparea, nu urla din rasputeri ca vrea aia sau aia...Da, avem baiat maricel... Pe la mijlocul peregrinarii noastre prin targ, cum era trecut de 11, am zis sa stam la o masa sa ii dau Andreiului gustarea lui de fructe. Si-n timp ce-i dadeam..nu stiu cum mi-au picat ochii pe bratul meu..pe bluza de pe mine..si..oh,well, surpriza..bluza mea era PE DOS! Yeap, ati citit bine, imi etalasem prin juma' de trag tinuta perfecta formata din una pereche blugi si o bluza pe dos. Noroc ca etichete la gat nu aveam si ca ..avem copil frumusel, care atragea privirile, asa ca sper ca maica-sa a trecut neobservata cu bluza ei cu tot! Mda, sunt o mama scoasa din cutie..zau..va zic!! Nu stiu exact din ce cutie..poate cutia cu "nu faceti ca ea" sau ceva de genul asta..
Nu credeti? Ia de vedeti dovada, nu ca-i misto bluza asa?:)
studiind carti si puzzleuri
wow, ce masinaaaa...



Carti pt noi n-am luat, in mare masura pentru ca, desi baietelul e mai mare..in aglomeratia aia nu puteam sta mult, asa ca majoritatea opririlor au fost la standurile care prezentau interes pentru el. El s-a ales cu ceva carti si cu puzzleuri. Unul de 100 de piese pe care l-am facut eu de-am benganit..ce-o fi fost in capul nostru??:( :)

Ei..daca tot a fost targul..seara am vizitat si-un Lidl si am mancat si-n oras. PIzza Hut, da, ca de obiei. Nelipsitele bruschete pentru el, pizza pentru noi. Seara s-a incehiat cu abtibilduri lipite pe geam, avem acum niste minunate bufnite, dar si niste minunati oameni de zapada. :)
Chiar sunt misto, pe bune. Veseli, colorati, Craciunosi asa..cumva:)


Duminica a fost cu intalnire cu bunicul, in Oraselul Copiilor. In care nu ream chiar singurii, mai erau vreo 5-6 speriati:). La locul de jaoac din apropierea Oraselului eram chiar singurii!! :) Ne-am alergat, a dorit si sa se plimbe cu cateva din masinutele/trenurile alea...
Iar catre seara am ajuns in..Centru Vechi. Pe unde ne-am plimbat vreo ora, studiind restaurantele (de afara), raspunzand la toate intrebarile copilului, acum putem spune ca s-a familiririzat si cu ce se intampla pe acolo.. Stie si nume de carciumi, si ca se tine un meniu afara si ca nenea ala care sta la usa este pus ca sa intimpine clientii...de toate. :)

Urmeaza..cum spuneam..un weekend prelungit si super full. Ne pregatim de party:) mare=-mare petrecere...care va tine 3 zile si 3 nopti:))
Pana una alta ..va mai las niste poze de la Gaudeamus..



2 comentarii:

  1. La multi ani pentru Andrei! Sa fie sanatos si sa aiba tot ce este mai bun in viata. Au trecut trei ani frumosi si va doresc ca anii ce vor urma sa fie si mai frumosi, mai plini de impliniri si de dragoste.
    Sa te bucuri de baietelul tau minunat si sa aveti doar bucurii! Va imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim frumos, Raluca! Multumim pentru ca ti-ai amintit de Andrei chiar de ziua ta, multumim si pentru gandurile frumoase.
    La multi ani si tie, sa ai parte de muuulta sanatate si de muuuulte bucurii alaturi de familia ta frumoasa.

    RăspundețiȘtergere

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉