marți, 31 decembrie 2013

pa-pa 2013!

Nu voi face bilant de final de an... nu am nici timp, nici stare...
A fost un an...cu bune si rele..ca orice an. Nu stau acum sa socotesc daca au fost mai multe bune sau mai multe rele, au fost de toate...nah...
Din ultima luna va pot spune, pe scurt, cam asa:
Pasiunea pentru litere/numere este maxima. Le stie pe toate, le citeste peste tot (la numerele de la masini, pe firmele de la magazine, pe etichete de haine, pe carti, pe ziare, peste tot...PESTE TOT...). Are litere de baie (de la Bebe Tei, multam' de idee Monik!), carti, puzzle, magneti de frigider, peste tot....
Dovezile mai jos..
in baie....
la frigider, proaspat trezit din somn...         



Dupa litere si numere vin masinile...inca le iubeste, iar colectia a ajuns la peste 70 de masini...Ma rog, chestii cu roti (caci la astea peste 70 am numarat si avioanele si trenurile si...etc-etc). Asadar inca se fac curse de la camera lui la sufragerie si inapoi..inca se executa parcari..inca se trece cu ele pe sub/peste pod.. 
Iesim si ne plimbam mult...Exemplificari..mai jos..
alergand dupa tati, in parc...
ducand geanta de la aparatul foto..

"pisi" de mall..ducandu-si punga cu lopatica, masini & co


Si ne mai uitam la tv, dar controlat... 
vedeti vreo asemanare?? :)
Sa nu uit! Am fost si l-am impartasit. In biserica era si un cor de copii...cantau.... Dupa prima piesa, la pauza, Andrei -lalalala...de rasuna biserica. Capete intoarse catre noi, zambete... Canta si-al doilea cantecel. Pauza, copilul iar lalalala... Al treilea l-a facut sa-si cam piarda radbarea, asa ca in pauza, in linistea aia aproape perfecta se aude un gataaaaaaaa!!! papapa..a tati (care ne astepta afara). Apoi o atinge si pe tanti din fata noastra "loc-loc!" (era la mine-n brate si nu eram chiar in fata)...Finally se termina cantarile, stam la coada, inghite vinul, mananca painea si iesim victoriosi!




Cam atat despre acest final de an... Va doresc noapte frumoasa, zile libere frumoase si...un an nou bun-bun-bun!!!
Ne auzim/citim la anu'!



2 comentarii:

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉