miercuri, 31 iulie 2013

Ziua Lui

Va tot povestesc despre copil. Despre mine- din perspectiva noului meu "job"-cel de mama. 
Ei, bine, azi va voi spune cate ceva despre altcineva. Pentru ca este o zi speciala pentru cel care a facut posibila aceasta frumoasa intamplare a vietii mele. Este o zi speciala pentru el si, deopotriva, pentru mine. Este ziua lui Andrei zis si Tati. :)

Au trecut 4 ani si jumatate de cand ne-am cunoscut. Tot atat de cand suntem impreuna caci, da, prima intalnire a fost un adevarat coup de foudre! Au fost ani cu multe intamplari frumoase, au fost ani in care am invatat traiul in doi (mare lucru pentru doi oameni obinuiti sa fie liberi!) -mai intai, apoi traiul in trei. Am invatat sa fim o familie si suntem o familie frumoasa. 
A fost mai intai iubitul meu, apoi partenerul meu, apoi tatal copilului meu. 
Astazi este toate acestea la un loc si altele peste ele!

La Multi Ani, Babe!! Sa fii sanatos si sa ai mereu aceasta privire si acest zambet cu care ne bucuri diminetile mie si lui Prichi! (Restul urarilor se fac in privat.) 


Si...da, de ziua lui Andrei, ne va (in)canta Sting! Caci deseara mergem la conceeeeert! Yupiii!!!
Este un concert special-intai pentru ca e ziua lui Andrei, apoi pentru ca in 2011-cand am mai fost la Sting- eram insarcinata cu Andreiul nostru. Asa ca..abia stept sa-l vad pe"little alien" deseara...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉