sâmbătă, 5 ianuarie 2013

pfoooa, ce repede crestem…

Nici n-am treminat eu bine de scris postarea care updata ce mai face nou Andrei Jr ca el, gata, a decis ca-i cazul sa mai faca ceva schimbari in viata lui!
Nu, nu merge singur, dar merge “tinandu-se” (a se citi -tinand in maini) de o cutie de jucarii. O tine in fata si merge ca si cum aia ii ofera vreun sprijin. Evident ca nu-i ofera, dar daca el asa crede…il lasam sa creada asa! :) Nu va imaginati ca merge mult asa, dar cativa m tot face.
Si mai merge si sprijindu-se de carut cu o mana si cu cealalta in mana cuiva.
Mi-a atras atentia ieri Andrei ca a avut loc inca o schimbare. Daca pana acum cartile pe care i le-am luat, ori revistele de prin casa, erau bune doar de ros si de rupt…ei, bine, acum le studiem…vorbim cu desenele din ele, dam pagina dupa pagina (ne si enervam maxim cand degetelele noastre nu reusesc sa dea pagina), ne uitam cu atentie la ele si aratam cu degetul (cine-a zis ca nu-i frumos? e foarte frumos!!!) personajele din ele.
Spunem si un fel de “cah” (recunosc asta e meritul bonei, mie nu-mi trecuse prin cap sa il invat asa ceva..)…si un fel de “caca” si un “am”-in loc de ham. Imitam tot ce auzim, asa..pe limba noastra…
Acum doua zile am carat un cos cu 6  mere mari , o para si o portocala…l-am furat din bucatarie si l-am dus pana in sufragerie sa-i aratam lui Tati ce isprava am facut. Si cand spun carat- apoi sa stiti ca exact asta inseamna, caci nu, nu l-a tarat pe jos ci l-a dus intr-o mana… :) :) Cu o mana in mana matusii Diana, cu o mana caram… Nu, nu  sa-l mai lasam s-o faca, dar a fost funny sa il vedem asa!
Dam semne ca am fi si ..usor ciudos. Adica daca nu ne iese ceva ..ne cam ofticam si ne cam enervam. O fi bine..o fi rau….??!!!??? :)
Si suntem -in continuare- fooooarte sociabil cu copiii. Unde-i vede in parc, vrea si el..ma taraste pana la ei, se baga intre ei, se uita la ei si le rade si le chiuie de numa’. Azi a fermecat o fetita..ce conteaza ca avea aproape 3 ani, era tare simpatica!!! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉