sâmbătă, 17 decembrie 2016

JOBUL meu de weekend


Am facut marea prostie sa uit ca eu in weekend am job mai ceva ca jobul..si am dormit extrem de putin noaptea trecuta. Caci am job...si ia forma unui pusti mic, dinamic, care tocmai a implinit 5 ani.


La 7,45 trecute fix..am auzit, lipa- lipa, niste pasi spre usa mea. Sigur ca mi-a trecut prin cap sa-mi pun perna pe cap si sa ma ascund sub patura, poate nu ma vede, dar..pana sa pun in aplicare vreun plan, juniorul era calare pe mine (la propriu)..apoi mi-a trecut in brate si s-a apucat sa ma pupe asa  ca m-a inmuiat definitiv..
Nici nu aveam alta posibilitate dat fiind faptul ca a inceput si sa turuie...nici nu imi amintesc exact ce zicea, dar zicea..in continuu.. Doamne, cate are de zis la prima ora a diminetii....


Bon..asta e una..
Dar..ce sa vezi..mama i-a promis copilului (care-si aminteste foarte bine ce-i promite mama..) ca o sa faca tot felul de chestii azi. Cum ar fi...sa ne facem noi hand made -numarul pe care sa-l punem pe usa de la intrarea in apartament. Ca, nah, gasisem foaie magnetica.. foi colorate.. animalute/insecte/flori care se puteau lipi... si atata minte am avut zilele trecute incat sa debitez asa idee...
Cine se chinuia azi sa scrie 3 si 5..cat mai putin tremurate? Cine s-a apucat sa decupeze..sa lipeasca..sa decoreze... Mda..chiar eu... Gata gata sa cad infipta-n faorfeca..jur.. Si copilul s-a mai si enervat (ca, nah, de când a mai crescut il apuca niste nervi pe care..aproape ca-i recunosc..) ca nu ii iesise nu stiu ce chestie la 5.. Anyway..am biruit..Am vrut sa-l conving sa le lipim pe dinaintru..(veti vedea de ce), dar nu am avut succes. Asa ca..sa vedeti minunatie de usa..decorata de Andrei..(ca mi-e rusine sa spun ca si de mine..). Nu are nimeni sanse sa nu o observe..va jur!!!!! :))



Sa nu aud nimic de rau, da???:)


Bon..mai avem ..caci am mai promis si altele.
Am baut deja 5 cafele..la a cata imi va crapa ceva...undeva...? :)


Gata..mergem sa ii scriem Mosului...
Mai avem de facut si o impletitura cu hartie creponata..caci si asta i-am promiiisss....
Apoi..daca am noroc..el isi va citi si eu voi dormiiiiiiiii :). Daca nu isi va citi..daca nu va face nici lego singur..ah, well, ii voi da tableta  sa se uite la ea macar juma' de ora..daca nu chiar o ora :))ca sa doooorm. :)
Mama denaturata, da, asta e numele meu mic! Nah. :P


later edit
Si-a citit pruncul benzi desenate..apoi o carte cu dinozauri..abia apoi l-am simtit strecurandu-se langa mine, unde si-a dat drumul la tv..
Iar eu am dormit ca si cum am fost lesinata:) vreo ora si mai bine..
Deci..chiar am copil mare.
Deci sa pierd noptile ..zic :)))


later laterv edit..
mama lor de cafele..acum isi fac efectul...
cand vine miezul noptii...si somnul meu a plecat la plimbare..
ce dragutz:)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉