joi, 15 decembrie 2016

9 luni

Mutarea din Pajura in noua casa a fost un hei-rup facut intr-o zi. De fapt in cateva ore. Au fost incarcate doua masini si atat...Desigur ca nu luasem tot ce era de luat de acolo..in ideea ca voi mai trece eu in zilele ce urmau sa vina, dupa job, in drum spre casa ..si mai adun ce mai e de adunat.
A trecut mai bine de-o luna si nu am ajuns acolo...
Azi..azi am fost...
Recunosc ca, de când ma apropiam de semaforul din intersectia cu Pajura, am avut o strangere de inima si un mic gol in stomac...Au fost niste luni de zile acolo..viata mea, timp de 9 luni, acolo a fost.. In plus..imi amintesc ca ieri seara in care am bajbait pe strazi, prima oara in cartierul acela, cautand o adresa unde urma sa ma mut.. Atunci ploua ...ploaie de martie.. Acum m-am dus direct la vila..am revazut pe drum scene din vara mea/noastra...si stomacul mi s-a strans tot mai tare si mai tare...
Intr-un fel ma asteptam sa am reactia asta..caci ma stiu..
Am intrat in casa si..a trebuit sa stau un timp fara sa misc nimic..doar privind in jur..mai apoi cu ochii inchisi...sa ma..sa ma despart de locul acesta...


Cateodata ma gândesc ca ma atasez stupid de mult..de locuri..de oameni..de stari..de starile mele in unele locurile..de starile mele in prezenta unor oameni..
Ca traiesc prea cu sufletul la gat totul...si duc in mine prea multe emotii..sau, nu, nu multe neaparat cat al naibii de intense.
Nu stiu daca vreodata in viata mea am stiut/putut altfel..
Nici macar nu stiu daca mi-am propus sa pot altfel...
Partea misto in a trai asa este ca observ si ma bucur de o multime de chestii pe care marea majoritate a oamenilor nici macar nu le observa. Mai e o parte misto..intensitatea cu care traiesc bucuriile este la un nivel extrem de crescut.. Sigur..reversul este ca atunci când ma doare ceva/cineva...pai chiar ma doare!!  Pana la sange..adanc in carne..si cu urme pe care le port apoi in mine mult timp dupa...


Anyway...deviez..usor...
Azi m-am despartit de locul acesta... Am stat in bucataria unde am fumat nenumarate tigari..la geamul de unde sunam sau eram sunata..mi-am amintit exact unde/când/cu cine am vorbit când am vandut garsoniera..unde/când/cu cine am vorbit când am decis sa fac oferta pentru apartamentul in care stau...de unde scriu acum.. Doua intamplari fara de care ..n-as fi fost aici acum.
Acolo s-au consumat..in casa aia..in cartierul ala...
Multe altele s-au mai intamplat in lunile astea..noua. Noua.


...
Am avut asa...sentimentul ca acest an..aaa...ok, da, stiu exact care-i senzatia...e ca si cum am trait cel putin trei ani intr-unul singur.
Au fost multe intamplari in timp destul de scurt...pe deasupra au fost si traite extrem de intens ...asa ca poate de aceea am sentimentul asta ca ..nu a trecut doar un an...


...
Ma prind, in timp ce scriu, ca nu am nici un fel de coerenta.. numai ca nici macar nu-mi propun...
Scriu pentru ca sunt toate intamplarile astea ..pe care am nevoie sa le scot din mine...asa...sa le las scrise aici/undeva...
Scriu pentru ca nu imi plac despartirile...iar cea de azi a fost una grea...
De obicei le fac rapid..chirurgical..cu cat mai repede  cu atat mai putin dureros..ca atunci când smulgi rapid un leucoplast in loc sa traaagi usooor de el...
Seamana mai degraba cu o... fuga.. De fapt chiar fug...uneori...in loc sa ma despart..
Si cam fuga fusese si plecarea mea din Pajura..pe  3 noiembrie..









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉