duminică, 18 decembrie 2016

duminica, puzzleuri, ganduri mici

N-am mai pus de destul de mult timp poze cu Andrei, este o alegere care vine din faptul ca a crescut si n-as vrea sa il mai expun prea mult..
Dar de data asta..o sa imi incalc propria regula si o sa va las o poza cu domnisorul si cu nenumaratele puzzleuri pe care le-a tot facut aseara si de dimineata.







Le abandonase. Dupa ce la 3 ani facea nonstop puzzleuri, de credeam ca nu se va opri niciodata...a avut o pauza de doi ani, iar acum l-a apucat iar aceasta pasiune. Works for me. Din când in când ma mai bag si eu cu el, nu neaparat pentru ca ma cere, cat pentru ca..bai, e terapie curata sa faci puzzleuri :)
Azi, de exemplu, m-am/ne-am distrat cu unul rezonabil, cu 160 de piese.
Este foarte misto daca stai sa vezi toate detaliile, undeva mic-mic este un Bucsa care scoate limba la un soldat; in alta parte o masinuta de curse e gata sa-si dea obstescul sfarsit de epuziare..:)
Bine, mie mi le-a aratat Andrei, care este mult mai atent la detalii decat mine..


(Fie vorba intre noi ma tenteaza sa imi iau si eu unul sau doua puzzleuri din alea de adulti..Daca nu ma insel exista si cu 1000 piese. Sa tot faci la el..:). Pana la urma..daca anul asta am primit chiar si carte de colorat/culori din cele pt "oameni mari"---da, mai, cica sunt si eu om mare!!)


In rest..o duminica linistita..
Am decorat si geamurile copilului
ocazie cu care m-am prins ca poate era cazul sa le mai sterg si eu..
Desigur..o las pe altadata..caci nu am niciun chef sa fac asta acum..sau, mai bine zis, prea curand..


Acusica va termina si scrisoarea pentru Mos Craciun..mi-a insirat aseara ce vrea sa-i ceara si m-a luat cu lesin. Am negociat cu el..sa vedem cat din ce i-am zis va conta...


Sper sa apuc sa iau bradul azi. Am de gand sa fug de-acasa, cat va trece Diana pe aici..si, daca ma mobilizez, poate ca voi cumpara si copacul ala...:))
Nu stiu daca va puteti imagina, dar eu abia acum cateva zile m-am prins ca..ah, well, weekendul viitor este Craciunul. Cat de rupta de realitate am putut sa fiu..greu de crezut, dar real.
Oricum imi propun ca anul asta sa stau departe de tot ce inseamna nebunia cumparaturilor si sarbatorilor. Da, o sa iau brad si o sa-l impodobim..da, o sa fie si cadouri..dar nebunia cu masa & staff like that...no f..way!!!!




In rest..mi-e tot mai drag de casa asta.. Iar unul dintre motivele care ma fac sa fiu in love de ea..este lumina. De fapt ferestrele. De fapt amandoua, caci impreuna fac intregul. Da, este extrem de luminoasa. Iar eu..care daca as putea mi-as face pereti intregi de sticla..mor de dragul luminii asteia.
That's all ..for the moment.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉