joi, 25 februarie 2016

sporturi si alte activitati

Mult mi-a luat sa ajungem si noi in Afi la o "sedinta de patinaj". Pot sa spun sigur ca nici nu vom mai ajunge prea curand, iar motivele le enumar mai jos:
1. In primul rand pentru ca sunt nshpe mii de alte tentatii in jur si nu-i prea mai arde de patinat...(toboganul de piatra, barcutele pe apa, loc de joaca, masini cu fise, etc-etc..).
2.In al doilea rand, dar deloc lipsit de importanta, datorita costurilor aberant de mari (cel putin pt duminica seara, poate ca in weekend sunt mai mici). Ca sa intelegeti la ce ma refer, desi eu am avut patinele de acasa, marea sedinta de patinaj (adica cele aprox 35-40minute, caci atat a avut chef sa stea pe gheata) a fost 80 Ron.
3.Apoi, al treilea motiv, porcariile alea de foci (sau ce sunt ele) pe care le imping incepatorii: nu numai ca l-a incurcat la patinat (comparativ cu prima noastra iesire pe gheata, in Herastrau, fara ajutor foca), dar cum a vazut o fetita care NU facea altceva decat sa stea pe foca aia si sa se lase impinsa de mama ei ...a vrut si el la fel.. Mie nu mi-e deloc greu sa-l imping, ba chiar e amuzant si am prins super viteza cu el asa...dar nu asta era ideea. Nu de aceea mersesem acolo.
4. In plus..este asa o harmalaie in Mallul asta..ca pe mine , adult, m-a cam rapus..E obositoare toata zumzaiala aia...toata forfota aia..Nu mai vreau, nu mai fac.. :)

Asadar, rezumand, la capitolul patinaj..debutul l-a facut pe 31 ianuarie 2016, in Herastrau, unde ne-a placut si mie si lui mult..
A doua intalnire cu gheata a fost duminica aceasta, adica pe 21 februarie, in Afi.
Dupa cum se vede era foarte atent la ce se intampla ...nu, nu pe gheata, nu la asta se uita..ci la un loc de joaca din vecintatea pationarului... :))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eu. eu. eu.

Ma puteti citi si pe blogul nou, mai exact aici . Nimic schimbat, doar inca o casa. Deh, imi place sa am mai multe 😊😉